Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

driver å skal gå ned i vekt. Har kjøpt meg en manuell(?) vekt,altså en som ikke krever batteri. På jobb har vi en digitalvekt.  Problemet mitt er at jeg har veid meg både hjemme og på jobb samme dag, og opplever at de viser helt forskjellig resultat. Det er 5kg i forskjell. Den digitale på jobb står ikke på varmekabler,og den står på et flatt gulv. Samme med den jeg har hjemme. 

Hvilken av de skal jeg forholde meg til?😅 5 kg er jo veldig mye. På forhånd takk for svar

Anonymkode: 89603...7d8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har du tilgan til feks en manualvekt eller noe annet du vet veier et viss tall? Så kan du veie det hjemme og se om det stemmer med vekten?

Anonymkode: 42289...08f

AnonymBruker
Skrevet

Bruk kun en og samme vekt hele tiden. En vekt er ikke 100% pålitelig, og iløpet av dagen vil vekten uansett endres pga vanninntak, avføring, svette osv. Du bør veie deg på din egen vekt, en gang i uken til samme tid den valgte dagen.

Anonymkode: bc026...ab4

Skrevet

Hei, trådstarter

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...