Gå til innhold

Noen som har vært på Stratos i Oslo?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen her som har vært i bryllup, selskap, arrangement av noe slag på Stratos i Oslo?

Hva syntes dere i så fall om dette som lokale? Tanker om utseende, utforming, evt. matservering, drikkeservering, hvordan lokalet ble benyttet. Alle kommentarer, erfaringer og tanker rundt lokalet og eventuelle fasiliteter mottas med takk. 😊

Anonymkode: b0207...a91

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Var der nettopp på dagtid på en konferanse, veldig fine lokaler. Nydelig utsikt og god plass.

Anonymkode: 6885c...373

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Var der nettopp på dagtid på en konferanse, veldig fine lokaler. Nydelig utsikt og god plass.

Anonymkode: 6885c...373

Takk for svar. Hadde dere noen form for matservering mens du var der? Kan jeg i så fall spørre hva dere hadde og hvordan det var?

Skrevet (endret)

Har vært der på julebord med jobben. De strengeste vaktene jeg noen gang har vært borti. Folk som ikke drakk alkohol ble blant annet kastet ut eller nektet å komme inn igjen (det er helt greit å kaste ut drita fulle og utagerende folk, selv om det er noe spesielt siden det tross alt var en privat jobbfest). Meget merkelig, spesielt fordi det ikke var noen som var spesielt utagerende (en rolig og hyggelig fest, og siden det ikke var fri flyt av alkohol grunnet bongsystem, var de fleste ikke for fulle). Selv var jeg edru og fikk komme inn etter en del godsnakk med vaktene (og jeg er stille og rolig av meg, så litt fortvilende når de tror du er full selv om du ikke drikker alkohol).

Jeg ville nok aldri valgt å holde arrangement der.

Endret av SPOCA
AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, SPOCA skrev:

Har vært der på julebord med jobben. De strengeste vaktene jeg noen gang har vært borti. Folk som ikke drakk alkohol ble blant annet kastet ut eller nektet å komme inn igjen (det er helt greit å kaste ut drita fulle og utagerende folk, selv om det er noe spesielt siden det tross alt var en privat jobbfest). Meget merkelig, spesielt fordi det ikke var noen som var spesielt utagerende (en rolig og hyggelig fest, og siden det ikke var fri flyt av alkohol grunnet bongsystem, var de fleste ikke for fulle). Selv var jeg edru og fikk komme inn etter en del godsnakk med vaktene (og jeg er stille og rolig av meg, så litt fortvilende når de tror du er full selv om du ikke drikker alkohol).

Jeg ville nok aldri valgt å holde arrangement der.

Oi. Dette hørtes veldig spesielt ut. Takk for innspill.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...