AnonymBruker Skrevet 2. juli 2019 #1 Skrevet 2. juli 2019 Ser på en stilling jeg kunne tenke meg å søke på, men det står at de søker etter noen som har master. Jeg har bachelor og når jeg leser hva jobben går ut på så tenker jeg at jeg er kvalifisert, men blir usikker på om jeg skal søke. Hvor strenge er de på dette? Bør jeg ta sjansen? Regner med at jeg bare får nei hvis jeg ikke er aktuell. Anonymkode: fa115...230
tangent Skrevet 2. juli 2019 #2 Skrevet 2. juli 2019 Aldri farlig å søke. Men hvis det står at master er et krav, så blir du nok bare plassert i uaktuell-bunken hvis det er mange søkere.
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2019 #3 Skrevet 2. juli 2019 Du vil ha jobben, du bør søke. Det er ikke sikkert de finner drømmekandidaten. De gjør sjeldent det. Du kan ha alt det andre de ser etter, bare ikke master. Får du ikke jobben får du trening på å skrove søknad for stillingen, intervjurunder. Kanskje de kan ha deg i arkivet til en lignende stilling siden. Lykke til Anonymkode: bf301...534
Gjest Juks Skrevet 2. juli 2019 #4 Skrevet 2. juli 2019 Søk i vei! Benytt muligheten i søknaden til å begrunne godt hvorfor du søker til tross. 😊👍
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2019 #5 Skrevet 2. juli 2019 Takk for svar. Måtte bare lufte dette for noen siden jeg ikke har gjort det før, men da tenker jeg at jeg søker Anonymkode: fa115...230
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå