AnonymBruker Skrevet 2. juli 2019 #1 Skrevet 2. juli 2019 Hallo Jeg er i en krise nå. Mannen min forsørger meg, og vi har et barn sammen. Jeg ønsker å skille meg, jobbe og få et bedre liv. Han vil ikke at jeg skal jobbe, og jeg vet at jeg klarer meg bedre uten, økonomisk og mtp nettverk og det å ha et vanlig liv. Men jeg vet jo ikke hva jeg kan få hjelp med..? Planen er at jeg tar med meg dattera mi, flytter til mine foreldre, mens jeg iherdig prøver å finne meg en jobb og setter barnet i bhg. Men er det noe nav kan hjelpe til med gjennom den tiden? Hva er rekkefølgen på ting? Jeg vet vi må innom fvk før man skiller seg, siden vi har barn, men må jeg seriøst bo sammen med ham frem til da? Barnet er to og et halvt. Anonymkode: aa01e...ad2
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2019 #2 Skrevet 3. juli 2019 Flytt ut og bestill mekling på fvk. Han vil nok sette seg på bakbeina, og det blir bråk. Få hjelp av familien din. Sørg for at ungen får samvær med far. Anonymkode: e8b78...2c6
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2019 #3 Skrevet 3. juli 2019 Alt avhenger på hvor barnet skal bo fast og eventuelt samvær. Sjekk ut denne siden som gir en god oversikt og alt som kan være aktuelt: https://www.nav.no/no/Person/Familie/Enslig+mor+eller+far/alene-med-barn-hva-nå/alene-med-barn Anonymkode: 277b9...899
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå