Gå til innhold

Er det kalorier i bedøvelsen som man får hos tannlegen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal ditt på torsdag og den dagen har jeg fastedag, gårpå every other day diet, for å prøve å gå ned litt.De putter jo alltid mye i munnen og ordner og styrer, og da lurte jeg litt på dette. Jeg skal jo ikke få i meg mer enn maks 500, og jeg vil ikke miste musklerså da må jeg holde meg under det.

Anonymkode: 452f3...4eb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hjelpes, nei det er selvsagt ingen kalorier i den. 

Anonymkode: 93318...a8d

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

...😳

Anonymkode: d1fef...4b0

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Åja! Nok til å fø en hel landsby!!

Anonymkode: b9537...f06

• Liker 11
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skal ditt på torsdag og den dagen har jeg fastedag, gårpå every other day diet, for å prøve å gå ned litt.De putter jo alltid mye i munnen og ordner og styrer, og da lurte jeg litt på dette. Jeg skal jo ikke få i meg mer enn maks 500, og jeg vil ikke miste musklerså da må jeg holde meg under det.

Er du seriøs nå?

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

🤯

Anonymkode: 37df1...4fe

• Liker 5
Skrevet

Herregud. Det sies at det ikke finnes dumme spørsmål, men, jo, det gjør visst det. 

• Liker 20
AnonymBruker
Skrevet

😂

Anonymkode: 4fb3b...b2e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Måbarefåsiat... skrev:

Herregud. Det sies at det ikke finnes dumme spørsmål, men, jo, det gjør visst det. 

Ts: Jeg er helt seriøs, jeg kjente at jeg blelitt stressa av tankenpå det og hadde håpet jeg fikk svar fra en tannlege her. 

AnonymBruker
Skrevet

Sikker på at ikke bedøvelsen har satt inn allerede? Litt høyere opp enn tanngarden.

Anonymkode: 0908a...173

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts: Jeg er helt seriøs, jeg kjente at jeg blelitt stressa av tankenpå det og hadde håpet jeg fikk svar fra en tannlege her. 

Du trenger ikke svar fra en tannlege. Du trenger svar fra helsepersonell som jobber innenfor psykisk helse. 

Anonymkode: 4888a...e69

• Liker 14
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om du vet navnet på bedøvelsen kan du google.

Men tror nesten du bare må spørre når du kommer til timen

AnonymBruker
Skrevet

plis en tannlege her, svar...

AnonymBruker
Skrevet

Nei.

Anonymkode: 30a8d...90b

Skrevet

Søk hjelp

• Liker 1
Skrevet

Du vil ikke miste muskler, så da må du holde deg under 500? Det gir ingen mening. 

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker said:

Men du blir jo tjukk av å sitte lenge i tannlegestolen og gjøre ikke noe...

Anonymkode: 8a1c1...853

• Liker 4
Gjest #Rasshøl
Skrevet

Nei, men det adrenalin og det kjenner du. Hjertepumpa begynner å dunke som faen. 

AnonymBruker
Skrevet

Det virker som du ikke har et helt sunt forhold til kaloriinntak og helse. 

Kaloriinnhold blir vanligvis ikke oppgitt mht legemidler, med unntak av legemidler som faktisk skal tilføre næring og kalorier. 

1,8 ml eller én dose ganget med fem, innheholder ingen kalorier som er relevante i en kropps daglige kaloriinntak.

Anonymkode: 2e80e...ee5

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
46 minutter siden, #Rasshøl skrev:

Nei, men det adrenalin og det kjenner du. Hjertepumpa begynner å dunke som faen. 

Bedøvelse med adrenalin har ikke den effekten på alle, og heller ikke hver gang. Dersom man synes det er ubehagelig, finnes det alternativer. 

Anonymkode: 2e80e...ee5

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...