lady90 Skrevet 2. juli 2019 #1 Skrevet 2. juli 2019 Nå har jeg pløyd igjennom alle sesonger av GOT, outlander, the handmaids tale, Sentralbordpikene, vår tid er nå, Lykkeland, og the crown + sett chernobyl. Noen som har tips til en bra serie, gjerne i samme litt historiske stil som mange av de jeg har sett. Trenger en ny serie å bli hekta på til ferien 😀 er ikke så glad i ren Krim, men likte broen veldig godt
skruf Skrevet 5. juli 2019 #4 Skrevet 5. juli 2019 Weeds (Netflix) Six feet under (hbo) Bonusfamilien (NRK) This is us (prime) Good omens (prime) The fall (netflix) The sinner (netflix) 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2019 #5 Skrevet 5. juli 2019 Marco Polo (Netflix) er kanonbra historisk og dramatisk, med meget gode skuespillere og spennende og gode karakterer. Filmatisering i storslåtte omgivelser. Over 20 timer med spenning. Anonymkode: dee03...fb5
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2019 #6 Skrevet 5. juli 2019 Dark og stranger things på Netflix (om du ikke har sett dem allerede) Anonymkode: 5cfad...138
Lill3My Skrevet 5. juli 2019 #7 Skrevet 5. juli 2019 På 2.7.2019 den 21.06, lady90 skrev: Nå har jeg pløyd igjennom alle sesonger av GOT, outlander, the handmaids tale, Sentralbordpikene, vår tid er nå, Lykkeland, og the crown + sett chernobyl. Noen som har tips til en bra serie, gjerne i samme litt historiske stil som mange av de jeg har sett. Trenger en ny serie å bli hekta på til ferien 😀 er ikke så glad i ren Krim, men likte broen veldig godt Vi i liker ny av det samme! Anbefaler The Knick (HBO) og Mad Med (HBO og Netflix). Begge to er realistiske drama fra 50-60-70-tallet. The Knick utspiller seg på et sjukehus. Mad Men handler i stor grad om driften av et reklamebyrå og menneskene involvert. Anbefaler forresten også Marvelous Mrs. Maisel - drama og humor lagt til USA i 1958-isj. Om ein ung dame som satser på standup
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2019 #8 Skrevet 5. juli 2019 Charité (Netflix) Er historisk. https://www.imdb.com/title/tt5337806/ Anonymkode: d3ed4...f73
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå