Gå til innhold

Trenger tips til bra tv-serie

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg pløyd igjennom alle sesonger av GOT, outlander, the handmaids tale, Sentralbordpikene, vår tid er nå, Lykkeland, og the crown + sett chernobyl. Noen som har tips til en bra serie, gjerne i samme litt historiske stil som mange av de jeg har sett. Trenger en ny serie å bli hekta på til ferien 😀 er ikke så glad i ren Krim, men likte broen veldig godt

Videoannonse
Annonse
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

The Tudors 😊

Skrevet

Call the Midwife kanskje?

• Liker 2
Skrevet

Weeds (Netflix)

Six feet under (hbo)

Bonusfamilien (NRK)

This is us (prime)

Good omens (prime) 

The fall (netflix)

The sinner (netflix)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Marco Polo (Netflix) er kanonbra historisk og dramatisk, med meget gode skuespillere og spennende og gode karakterer. Filmatisering i storslåtte omgivelser. Over 20 timer med spenning.

Anonymkode: dee03...fb5

AnonymBruker
Skrevet

Dark og stranger things på Netflix (om du ikke har sett dem allerede) 

Anonymkode: 5cfad...138

Skrevet
På 2.7.2019 den 21.06, lady90 skrev:

Nå har jeg pløyd igjennom alle sesonger av GOT, outlander, the handmaids tale, Sentralbordpikene, vår tid er nå, Lykkeland, og the crown + sett chernobyl. Noen som har tips til en bra serie, gjerne i samme litt historiske stil som mange av de jeg har sett. Trenger en ny serie å bli hekta på til ferien 😀 er ikke så glad i ren Krim, men likte broen veldig godt

Vi i liker ny av det samme!

Anbefaler The Knick (HBO) og Mad Med (HBO og Netflix). Begge to er realistiske drama fra 50-60-70-tallet. The Knick utspiller seg på et sjukehus. Mad Men handler i stor grad om driften av et reklamebyrå og menneskene involvert.

Anbefaler forresten også Marvelous Mrs. Maisel - drama og humor lagt til USA i 1958-isj. Om ein ung dame som satser på standup

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...