Gjest Lina-80 Skrevet 4. mai 2005 #1 Skrevet 4. mai 2005 på oss yngre jenter på jobben.. Jeg er ei 25-årig jente som jobber i en bedrift med 50-60 ansatte. På alle jobbfester, julebord mm opplever jeg at eldre gifte menn prøver seg på meg eller noen av de andre yngre jentene. (Vi er bare 3 stk under 30). Vi klær ikke oss utmanende på noen måter.. Vi får ofte det ene tilbudet etter det andre :evil: Hva er det med eldre mannfolk???
Gjest Anonymous Skrevet 4. mai 2005 #2 Skrevet 4. mai 2005 Angst for å miste det draget på unge jenter som de for lengst har mistet...
Ronja Skrevet 4. mai 2005 #3 Skrevet 4. mai 2005 Usj, helt enig! Jobber i kommunen, på julebord, kurs osv er det alltid eldre menn som kommer med mer eller mindre direkte hentydninger. Er ganske fysisk jeg, med venner og sånn, men å gå rundt å bli klemt på og holdt rundt og bli massert av disse er noe jeg IKKE vil være med på. Sier nå også konsekvent nei til å danse, uansett hvem det er, ALT blir jo tatt som en invitasjon...
Gjest Anonymous Skrevet 4. mai 2005 #4 Skrevet 4. mai 2005 Samme problemet her også.. De skjønner liksom ikke at vi ikke har noen interesse av de! Selv om jeg starter en faglig diskusjon skla de alltid prøve å vri den over til et slags vulgært og latterlig forsøk på sjekking.. Men,men hva finner man seg ikke å høre på for å gjøre dagen litt bedre for de sleazy gamlingene!
Gjest GreenSky Skrevet 4. mai 2005 #6 Skrevet 4. mai 2005 Åh? Hehe, det poblemet har jeg ikke, ser så skummel ut, i alle fall i deres øyne, så det tør de vel ikke. Er nok denne gother-greia.
Gjest Razmuz Skrevet 4. mai 2005 #7 Skrevet 4. mai 2005 På min jobb er det 25-årige jenter som ligger langflate etter flere av mennene i 45-års alderen. De får ikke noe napp, men gir seg ikke. Det virker som mennene rundt 30 er uinteressante for de. Det er de eldre mennene som disse jentene bak ryggen viser "dåne-mimikk" til. Så jeg tror nok bildet er noe mer balansert enn du påstår.
Gjest Gjesta Skrevet 4. mai 2005 #8 Skrevet 4. mai 2005 De har sett for mange amerikanske serier og filmer, der det ser ut til å være normen at halvfete, skallede menn i 50-årene er sammen med unge, smekre damer :-? (cf. Kongen av Queens).
Gjest Cerise Skrevet 4. mai 2005 #9 Skrevet 4. mai 2005 De har sett for mange amerikanske serier og filmer, der det ser ut til å være normen at halvfete, skallede menn i 50-årene er sammen med unge, smekre damer :-? (cf. Kongen av Queens). hehe,ja,høres ut som en god forklaring!
Gjest Eline ikke pålogget Skrevet 4. mai 2005 #10 Skrevet 4. mai 2005 Jeg har alltid blitt sjekket opp av eldre menn, dvs. 10-20 år eldre enn meg. Det startet sånn i 15-16 års alderen og nå er jeg midten av tredve årene!!! De gir seg faen ikke
Pinocchio Skrevet 4. mai 2005 #11 Skrevet 4. mai 2005 Vet ikke om det er så veldig annerledes med eldre eller "voksne" kvinner.. Virker ikke sånn.. Tror dere her inne for en gangs skyld må gå ut av kjønnsrollene og se på menneskets aldersykluser i sin helhet..
aline Skrevet 4. mai 2005 #12 Skrevet 4. mai 2005 De har sett for mange amerikanske serier og filmer, der det ser ut til å være normen at halvfete, skallede menn i 50-årene er sammen med unge, smekre damer :-? (cf. Kongen av Queens). han i kongen av queens er da ikke i femtiårene? de er da ganske jevngamle de to? selv om han er halvfeit og sånn...
Gjest gjest1 Skrevet 4. mai 2005 #13 Skrevet 4. mai 2005 De har sett for mange amerikanske serier og filmer, der det ser ut til å være normen at halvfete, skallede menn i 50-årene er sammen med unge, smekre damer :-? (cf. Kongen av Queens). Nå er vel ikke Doug i 50-årene akkurat, men.... feit er'n, det skal'n ha..
Gjest Kaffegjesten Skrevet 5. mai 2005 #14 Skrevet 5. mai 2005 Lina-80 skriver: Jeg er ei 25-årig jente som jobber i en bedrift med 50-60 ansatte. På alle jobbfester, julebord mm opplever jeg at eldre gifte menn prøver seg på meg eller noen av de andre yngre jentene. (Vi er bare 3 stk under 30). Vi klær ikke oss utmanende på noen måter.. Vi får ofte det ene tilbudet etter det andre Kan noen av signalene disse eldre menn på jobbens hennes sender ut tolkes feil av Lina? Er du sikker på at de "prøver" seg - og hva prøver de seg på? Komme til sengs med henne eller bare danse? Razmuz skriver: På min jobb er det 25-årige jenter som ligger langflate etter flere av mennene i 45-års alderen. De får ikke noe napp, men gir seg ikke. Det virker som mennene rundt 30 er uinteressante for de. Det er de eldre mennene som disse jentene bak ryggen viser "dåne-mimikk" til. Så jeg tror nok bildet er noe mer balansert enn du påstår Ettersom jeg er over 50 selv har jeg lest innleggene med noe undring. "Alle" 50-åringer legger seg etter yngre damer??? De fleste av mine venner er omkring den alderen og jeg kjenner meg ikke igjen. Jeg har også opplevd de fleste avskyggninger som både Lina og Razmuz skriver om - på fester, kurs og sammenkomster generelt. Det som er ganske så sikkert er at jeg liker godt å danse med jenter som er yngre enn meg, selvfølgelig meget gjerne også med jevnaldrene jenter - og med jeg har fått mange meldinger om at jeg er god til å danse. Men derfra til å sjekke opp yngre damer er det et stykke vei. Jeg velger å tro at mange yngre jenter TROR vi 45+ ønsker å sjekke dem opp. Det er jo heller ikke til å komme bort fra 2 forhold: - 1. Mange eldre menn ønsker seg yngre jenter. 2. Mange yngre jenter ønsker seg eldre menn. Jeg er meget godt fornøyd med mitt ekteskap, trenger ingen på "25år" for at jeg skal gjenoppleve ungdommen - og er følgelig heller ikke på sjekkern. Men jeg har blitt forsøkt sjekket opp mange ganger av yngre jenter. Det er selvfølgelig litt smigrende, men samtidig litt patetisk. Litt rart - en gutt på 30 - 35 er uinteressant, mens jeg på 50 er det! Finner det litt rart, men dette har jeg opplevd mer enn en gang. Uansett er det mange - både yngre og eldre, jenter og gutter som ikke klarer å lese signaler som blir sendt ut - og som slett ikke vil sjekkes eller bli sjekket - og da kan det gå litt galt...............Det går an å ha det hyggelig UTEN BAKTANKER også. Konklusjonen for meg blir at det finnes mange eldre menn som ønsker seg yngre jenter, likeså det finnes mange yngre jenter som ønsker seg eldre menn. Så kan man begynne å undres over livets mange sider. Har du svaret?
Gjest Annen gjest Skrevet 5. mai 2005 #15 Skrevet 5. mai 2005 Maa si meg enig med Kaffegjesten rett over. Jeg naermer meg 50 med stormskritt. Jeg har ikke vaert med noen under 30 siden jeg var 30 selv (min ex-kone). Siden separasjon/skilsmisse har jeg holdt meg til partnere som er pluss/minus en 3-4 aar fra min alder (ett unntak, jeg 40, hun 30). Min venninne de siste aarene er nesten 4 aar eldre enn meg, hun har plenty med interessant livserfaring og er en fantastisk sengepartner. Der jeg jobber har vi flere smarte, snertne og attraktive unge kvinner i 25-30 aars alderen - flere av dem ivrige paa aa floerte - men utover litt floerting har jeg absolutt ingen interesse selv om jeg skulle vaert singel. Det betyr selvfoelgelig ikke at folk ikke oppfoerer seg som idioter paa julebord.
Gjest Thorvald Skrevet 5. mai 2005 #16 Skrevet 5. mai 2005 Jeg er mann, gift, og 48 år. Jeg er glad i å danse, og faktisk ganske flink til å danse swing. På fester, enten firmafester eller andre fester, eller ute på byen, så sloss jentene nesten om å få danse med meg. Og jeg danser så gjerne. Så spørsmålet er, hva er det med disse unge grise-jentene, som ikke kan holde seg til gutter på sin egen alder?
Lillesøster Skrevet 5. mai 2005 #17 Skrevet 5. mai 2005 Jeg tror de bare er ute etter en bekreftelse på at de enda er attraktive på markedet. Alle vet jo at menn som eldres i uttakt med naturen ser ut som noen julenisser. Ville ikke ha lagt så mye tolkning i dette.
Gjest Trådstareter Lina-80 Skrevet 5. mai 2005 #18 Skrevet 5. mai 2005 Trur ikke at det er noen missforståelse nei.. Har blitt tilbudt høyere lønn av en av sjefene, (økonomi- og personalsjef :o !!!) hvis jeg har lyst å ordne litt på si med ham.. Han hadde jo det så vansklig med kona, stakkars.. Den har jeg ikke hørt før.. Kan jo ikke akkurat gå til personalsjefen med det her, og am dir er akkurat lik. Det som er rart er at det er mennen i 40-50- årene som er verst. De som nærmer seg 60 eller eldre er så gentlemen. Er aldri ekle selv om man danser og tuller..
Gjest Anonymous Skrevet 6. mai 2005 #19 Skrevet 6. mai 2005 Har blitt tilbudt høyere lønn av en av sjefene' date=' (økonomi- og personalsjef :o !!!) hvis jeg har lyst å ordne litt på si med ham.. [/quote'] Be om å få lønnstilbudet skriftlig
Gjest Direktør Skrevet 6. mai 2005 #20 Skrevet 6. mai 2005 Kan jo ikke akkurat gå til personalsjefen med det her' date=' og am dir er akkurat lik. [/quote'] Kom deg ut av det selskapet snarest mulig. Med en så udugelig og lite profesjonell adm dir, så er selskapet snart konk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå