Gå til innhold

Splitte par

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Finnes det regler, eller hva er vanlig i forhold til å splitte par i bryllup? Detter gjelder forlovere.. Er det vanlig at forloveren ikke sitter ved sin partner i bryllup? Det er laget bord med ca 10-12 personer ved hvert bord.. Forloverenes partnere blir sittende ved bord sammen med andre par de ikke kjenner fra før.. Er det vanlig å KUN splitte forloverene fra parteneren sin, å ikke noen andre par? 

Anonymkode: 12628...044

Videoannonse
Annonse
Skrevet

La par sitte sammen. Jeg virkelig misliker bryllup hvor parene skal splittes og attpåtil settes på bord med folk de ikke kjenner fra før.

• Liker 27
Skrevet

Har ikke vært i bryllup der forloverens partner må sitte med folk de ikke kjenner. Syns ærlig talt er ganske stusselig å splitte par, mange kan ikke fordra småprat med ukjente. Det kan ikke være så vanskelig å få plass til alle som "hører sammen" på samme bord? 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, EvaLena skrev:

La par sitte sammen. Jeg virkelig misliker bryllup hvor parene skal splittes og attpåtil settes på bord med folk de ikke kjenner fra før.

Takk for svar. I alle fall når alle andre på bordet sitter i sine respektive par mener jeg.. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Nerine_ skrev:

Har ikke vært i bryllup der forloverens partner må sitte med folk de ikke kjenner. Syns ærlig talt er ganske stusselig å splitte par, mange kan ikke fordra småprat med ukjente. Det kan ikke være så vanskelig å få plass til alle som "hører sammen" på samme bord? 

Hadde aldri opplevd det før selv heller, å det passet meg fryktelig dårlig da jeg på ingen måte er en small-talker.. 

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hadde aldri opplevd det før selv heller, å det passet meg fryktelig dårlig da jeg på ingen måte er en small-talker.. 

Jeg hater smalltalk, syns det er tåpelige å bli "påtvunget" og småprate med folk man ikke har "valgt" selv. Det interesserer meg rett og slett ikke...🙄 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Nerine_ skrev:

Jeg hater smalltalk, syns det er tåpelige å bli "påtvunget" og småprate med folk man ikke har "valgt" selv. Det interesserer meg rett og slett ikke...🙄 

Spesielt når dette er folk du sannsynligvis aldri ser igjen.. Ser ikke noe poeng i å bli kjent med de da.. Dessuten hadde alle andre ved bordet sin egen partner å snakke med.. 😩

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Spesielt når dette er folk du sannsynligvis aldri ser igjen.. Ser ikke noe poeng i å bli kjent med de da.. Dessuten hadde alle andre ved bordet sin egen partner å snakke med.. 😩

Slike opplegg syns jeg er egoistisk valgt av brudeparet. Har man interesse av at gjestene skal ha en trivelig feiring, passer man på at alle sitter med noen de kjenner. 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Nerine_ skrev:

Slike opplegg syns jeg er egoistisk valgt av brudeparet. Har man interesse av at gjestene skal ha en trivelig feiring, passer man på at alle sitter med noen de kjenner. 

Godt å høre at det ikke bare er jeg som synes det var er rar ting å gjøre! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det har vært vanlig å splitte forloverne fra sine partnere i bryllupene jeg har vært i. Forlovere på hovedbordet og så partnerne deres sammen på et annet bord. Finnes mer smidige løsninger da. 

Anonymkode: 2e5f8...83d

• Liker 1
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Jeg var i ett slikt selskap en gang, havnet med totalt ukjente mennesker, det var tortur. (de andre kjente hverandre)

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Luna Llena skrev:

Jeg var i ett slikt selskap en gang, havnet med totalt ukjente mennesker, det var tortur. (de andre kjente hverandre)

Hørtes ut som det bryllupet jeg var i.. TS

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært forlover tre ganger, og aldri blitt splittet fra partneren min. Det er en uting å splitte par. Det er alltid noen som havner sammen med folk de ikke matcher med, og da blir sittende alene under en lang middag. For min del er også bryllup en romantisk greie, og jeg vil gjerne kose litt på partneren min under middagen. 

Jeg ble splittet en gang som gjest, og havnet da på bord sammen med en gammel tante som var skikkelig snerpete, en tunghørt bestefar som ikke hørte noe jeg sa og to tenåringer med trynet i mobilen. Middagen varte fire timer. Jeg holdt seriøst på å dø. 

Anonymkode: 04b96...c43

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Direkte ufint og splitte par. Folk som kommer sammen burde få sitte sammen.

Anonymkode: 91276...7fd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Direkte ufint og splitte par. Folk som kommer sammen burde få sitte sammen.

Anonymkode: 91276...7fd

Er så enig! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
18 timer siden, Nerine_ skrev:

Vi splittet mannens forlover og kjæresten hans. Men så plasserte vi kjæresten sammen med noen venner han kjente godt. 

Vi satte trivsel i høysetet. Førstepri var at alle skulle sitte sammen med noen de kjenner. Det fikk vi til. Deretter forsøkte vi å matche etter alder, interesser osv. Tror det ble bra, virket sånn på stemningen. 

Anonymkode: 2beae...8d4

Skrevet

Vi splittet forloverne fra deres partnere, da forloverne satt ved bordet vårt. Med den aller nærmeste familien. 

Forlovernes partnere ble plassert med mennesker de kjente godt. 

Ingen andre par ble splittet

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi splittet mannens forlover og kjæresten hans. Men så plasserte vi kjæresten sammen med noen venner han kjente godt. 

Vi satte trivsel i høysetet. Førstepri var at alle skulle sitte sammen med noen de kjenner. Det fikk vi til. Deretter forsøkte vi å matche etter alder, interesser osv. Tror det ble bra, virket sånn på stemningen. 

Det ble  veldig godt mottatt i deres bryllup altså... tviler. 

Anonymkode: 5da52...599

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det ble  veldig godt mottatt i deres bryllup altså... tviler. 

Anonymkode: 5da52...599

Hehe. Forloveren til mannen og samboeren var det eneste paret vi splittet, men han fikk sitte sammen med gode venner. Altså slapp han å sitte sammen min onkel som er kål-entusiast og hans fru. 😉 

Jeg sa ikke at det ble veldig godt mottatt, men at det virket på stemningen som om folk koste seg. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er singel og ble satt sammen med forloverens mann i et bryllup jeg var i. Kjempemorsomt å måtte smalltalke, som jeg hater fra før, mens kona hans satt og stirret på oss med nåler i blikket.

Anonymkode: ca7e6...3c6

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...