Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Blir en DHL-pakke sendt til nærmeste postkontor hvis man ikke har mulighet til å være hjemme den dagen den kommer?

Anonymkode: d02d8...6c3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, DHL er ikke posten, og de må ofte ha signatur for å levere ut. Enten måå du møte dem et sted eller få en nabo til å ta imot. Eller så blir ikke pakken levert før en dag du er hjemme. 

Anonymkode: c4994...205

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Blir en DHL-pakke sendt til nærmeste postkontor hvis man ikke har mulighet til å være hjemme den dagen den kommer?

Anonymkode: d02d8...6c3

Nei, dessverre. Meg plaget de i ukevis. Prøvde å levere hjemme i arbeidstiden flere ganger uten å varsle. Påsto at arbeidsplassen min ikke fantes da jeg prøvde å få levert dit. Lovet gjentatte ganger at den skulle komme neste dag. Sånn holdt de på i ukevis før pakken til slutt ble returnert til sender. Jeg forstår bare ikke hvordan det kan lønne seg for et fraktselskap å reise rundt til privatpersoner i arbeidstiden hele dagen uten å sjekke om de er hjemme. Kan også legge til at de en gang påsto de hadde forsøkt å levere hjemme på et tidspunkt jeg faktisk var hjemme. Så mulig de bare skrøner.

Anonymkode: a8615...344

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...