AnonymBruker Skrevet 2. juli 2019 #1 Skrevet 2. juli 2019 Blir en DHL-pakke sendt til nærmeste postkontor hvis man ikke har mulighet til å være hjemme den dagen den kommer? Anonymkode: d02d8...6c3
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2019 #2 Skrevet 2. juli 2019 Nei, DHL er ikke posten, og de må ofte ha signatur for å levere ut. Enten måå du møte dem et sted eller få en nabo til å ta imot. Eller så blir ikke pakken levert før en dag du er hjemme. Anonymkode: c4994...205
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2019 #3 Skrevet 2. juli 2019 4 minutter siden, AnonymBruker said: Blir en DHL-pakke sendt til nærmeste postkontor hvis man ikke har mulighet til å være hjemme den dagen den kommer? Anonymkode: d02d8...6c3 Nei, dessverre. Meg plaget de i ukevis. Prøvde å levere hjemme i arbeidstiden flere ganger uten å varsle. Påsto at arbeidsplassen min ikke fantes da jeg prøvde å få levert dit. Lovet gjentatte ganger at den skulle komme neste dag. Sånn holdt de på i ukevis før pakken til slutt ble returnert til sender. Jeg forstår bare ikke hvordan det kan lønne seg for et fraktselskap å reise rundt til privatpersoner i arbeidstiden hele dagen uten å sjekke om de er hjemme. Kan også legge til at de en gang påsto de hadde forsøkt å levere hjemme på et tidspunkt jeg faktisk var hjemme. Så mulig de bare skrøner. Anonymkode: a8615...344
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå