AnonymBruker Skrevet 2. juli 2019 #1 Skrevet 2. juli 2019 Jeg vil så gjerne tilbake til den vekta jeg hadde før jeg begynte å studere. Hvordan har dere klart å gå effektivt ned i vekt? Anonymkode: 99fb1...d5a
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2019 #2 Skrevet 2. juli 2019 Ved å spise mindre enn jeg forbrenner. Anonymkode: bc31e...e96 3
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2019 #3 Skrevet 2. juli 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ved å spise mindre enn jeg forbrenner. Anonymkode: bc31e...e96 Teller du kalorier eller bruker du sunn fornuft? TS Anonymkode: 99fb1...d5a
aiba Skrevet 2. juli 2019 #4 Skrevet 2. juli 2019 Jeg gikk ned 15 kg ved å notere alt jeg spiste i myfitnesspal appen og gå mye. Trente og med PT har gått opp alt igjen pga medisiner
Gjest theTitanic Skrevet 2. juli 2019 #5 Skrevet 2. juli 2019 Selvkontroll hele tiden. Ikke bare noen dager her og der, eller i en måned.
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2019 #6 Skrevet 2. juli 2019 Jeg har brukt fitnespall og telt kalorier. Har aldri godt når jeg prøver bare p «spise fornuftig». Men jeg ligger på 1600-1800 kcal, blir så fryktelig sulten og sliten av mindre. Går ned i underkant av en halv kg i uka. Det er ikke kjemperaskt men for meg var det mye bedre å ha en realistisk plan man orker å følge. Anonymkode: dd048...469 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2019 #7 Skrevet 2. juli 2019 Lavkarbo var løsningen fòr min del. Fatter ikke hvorfor jeg ikke har prøvd det før. Anonymkode: e154e...f4c
Kicki_90 Skrevet 3. juli 2019 #8 Skrevet 3. juli 2019 Kaloritelling og mye trening. Jeg trente såpass mye at jeg tok halvparten av vektnedgangen med trening, hadde brukt lenger tid med kun kostholdsfokus. Løsningen er mindre kalorier inn enn ut, og har man ikke oversikt over det kan spiser må det veies og loggføres for å finne ut hva man må gjøre for å endre det. 🙂
drue Skrevet 3. juli 2019 #9 Skrevet 3. juli 2019 Jeg gikk ned ved å telle kalorier og være i mer aktivitet (både hverdagsaktivitet og trening). Det hjelper å ha en god dose disiplin, og klare å motstå mye av det som blir tilbudt deg av fristelser. Man trenger ikke å kutte ut ALT som er godt, men man er nødt å begrense det hvis man vil se resultater.
Papirfly Skrevet 3. juli 2019 #10 Skrevet 3. juli 2019 Tråden er ryddet for innlegg som bryter med rommets retningslinjer. Papirfly, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå