AnonymBruker Skrevet 2. juli 2019 #1 Skrevet 2. juli 2019 Jeg våknet opp i dag til en melding fra en eller annen merkelig fyr på insta "I'm jerking off to your pictures, I wanna kiss every inch of you" og en lang tirade om hvordan han vil ta på meg osv. Okei, ikke helt normal oppførsel. Men jeg ble ikke fornærmet altså, jeg bare tenkte først WTF kødder han og så ble jeg litt glad, selv om ja jeg vet det her sikkert var en massemelding. Lurer på om flere jenter blir litt smigret av sånne typer av meldinger? Tørr vi innrømme det? JA, det er VELDIG lenge siden jeg har kjent nærkontakt og oppmerksomhet fra menn. Instaen min er helt, vanlige, kjedelige bilder. Stort sett fri for buttselfies og selfies. Anonymkode: 5941f...749
solmåneogstjerner Skrevet 2. juli 2019 #2 Skrevet 2. juli 2019 Sånne meldinger smigrer ikke meg nei. Men normale meldinger med hyggelige komplimenter, det er noe annet. 1
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 2. juli 2019 #3 Skrevet 2. juli 2019 Hadde bare følt avsky. Og blokkert vedkommende.
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2019 #4 Skrevet 2. juli 2019 Som mann får jeg ofte venneforslag på FB fra damer som har rumpebilde, kaller seg Jessica og påstår at de er med på alt. Blir ikke smigret, men føler ikke avsky heller. Ofte fine rumper, men ansiktene er oftest bare maling og lepper. Anonymkode: 9fb23...4fe 3
barbent Skrevet 2. juli 2019 #5 Skrevet 2. juli 2019 (endret) Jeg har får ofte slike meldinger, har også flere ganger fått bilder av menn som har printet ut bilde av ansiktet mitt hvor penis spruter sæd utover bilde. Liker det ikke og blir redd når dette skjer. Det er en stund siden nå, så har fått det litt på avstand Endret 2. juli 2019 av barbent 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2019 #6 Skrevet 2. juli 2019 Jeg har lukket profil på insta, så slipper man sånt 😅 Anonymkode: 665ee...a4f 1
HalldirV2 Skrevet 2. juli 2019 #7 Skrevet 2. juli 2019 5 timer siden, barbent skrev: Jeg har får ofte slike meldinger, har også flere ganger fått bilder av menn som har printet ut bilde av ansiktet mitt hvor penis spruter sæd utover bilde. Liker det ikke og blir redd når dette skjer. Det er en stund siden nå, så har fått det litt på avstand Det er jo helt absurd, får du virkelig slike bilder? Da hadde jeg kontaktet familien deres på Facebook dersom det var mulig, virkelig. 2
barbent Skrevet 2. juli 2019 #8 Skrevet 2. juli 2019 Jeg har ikke energi eller ork til å ta stilling til det, er bare redd for at det skal eskalere 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2019 #9 Skrevet 2. juli 2019 Nei, slikt overser jeg! Anonymkode: fb10a...65c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå