Gå til innhold

Ser du ned på kvinner som henger på KG og skriver dritt og angriper alle menn?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fyr løs!

Anonymkode: 13807...3f0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ser ned på åpentlyse troll som har sommerferie.

Anonymkode: 11023...8c7

• Liker 1
Skrevet

Det har jeg ikke sett. 

Skrevet

Ja.

AnonymBruker
Skrevet
Just now, solmåneogstjerner said:

Det har jeg ikke sett. 

Du må være ny her. Velkommen. 

Anonymkode: 6e736...0f9

Skrevet

Jeg ser egentlig ikke ned på så veldig mange mennesker. Jeg lever i en åpen tro om at det skal og bør finnes noe godt i alle, og det vi ser er bare en flik av personligheter, kanskje personligheter som egentlig er helt andre utenfor internettet. Noe av det vi ser er nok uheldige formuleringer og ting satt på spissen som blir overtolket.

Syns jeg det finnes mange triste historier der ute? Ja, jeg gjør det. Syns jeg noen ganger ting er for strengt i noens hode? Ja, det gjør jeg. Men folk er så mye mer enn de setningene som blir skrevet.

Gjest xfs367
Skrevet

Nei. Men skulle gjerne sett at det var mer velformulert og treffende. Det er mest nivået jeg reagerer på. En god 'brenn' er dog aldri til å kimse av.

AnonymBruker
Skrevet

Ja.

Anonymkode: f1e38...ad3

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du må være ny her. Velkommen. 

Anonymkode: 6e736...0f9

Takk, men det er jeg absolutt ikke. Bare se på profilen min 😊

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Selvfølgelig, ser ned på alle som skriver dritt og angriper andre.

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva er forskjellen på feminister og troll egentlig?

Anonymkode: 31550...b5a

Den forskjellen må være hårfin.

Anonymkode: 13807...3f0

AnonymBruker
Skrevet

Ja. Som i den andre tråden også.

Anonymkode: 5e6de...81c

AnonymBruker
Skrevet

Kvinner som klager over sine kjærester, eller samboer / ektemann. Eller alle barna hans / deres. Ikke gidder dem å diskutere problemer på en ordentlig og saklig måte med de personene det gjelder. Selvfølgelig veldig mye enklere å sitte her på Kvinneguiden og sutre.                           

Kvinner som leser rubbel og bit de kommer over om latterlige bloggere. Deretter kommer de hit til Kvinneguiden for å klage og sutre over disse bloggerne. Men hvorfor i all verden gidder de egentlig å generere så mange "klikk" til bloggene (+ avis-skriverier om bloggerne) da? 

Alle de hundre og ørten forskjellige telle-trådene og ord-lekene. Samt hele under-forumet "sosialt tullprat og tøys" som stort sett består av en liten klikk cirkel-jerking.                        

Forsvinner alle disse tingene, så blir det vel helt EKSTREMT lite igjen av hele Kvinneguiden-forumet... 

Anonymkode: 2308e...947

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...