Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hallo 

Er det noen som vet om det finnes en tjeneste der du kan bestille matvarer og man kan få de med en gang? Jeg er syk og orker ikke dra til butikken, har ingen i nærheten, og jeg vil så gjerne ha sjokolade og kake. 

De tjenestene jeg vet om, leverer enten ikke til der jeg bor, eller så kommer ikke før i morgen kveld.. 

Anonymkode: 4474e...296

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bor forresten i Askim. 

Skrevet

nabohjelp -appen?

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, CabinCruiser skrev:

nabohjelp -appen?

Kunne prøvd, folk er jo egentlig på jobb, men takk for tips :)

AnonymBruker
Skrevet

Meny leverer varer på døren her jeg bor, et vennepar bruker de mye, tror du kan bestille og få samme dag. Evt legg ut på fb om noen kan handle og kjøre innom deg hvis de skal samme vei? jeg har for øvrig en gang bestilt peppes på døren for å få brus og oreokake når jeg var syk, bestilte den billigste pizzaen og masse brus og kake, det kan jo være et alternativ. 

Anonymkode: ab99d...df5

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Meny leverer varer på døren her jeg bor, et vennepar bruker de mye, tror du kan bestille og få samme dag. Evt legg ut på fb om noen kan handle og kjøre innom deg hvis de skal samme vei? jeg har for øvrig en gang bestilt peppes på døren for å få brus og oreokake når jeg var syk, bestilte den billigste pizzaen og masse brus og kake, det kan jo være et alternativ. 

Anonymkode: ab99d...df5

Meny leverer ikke til min adresse, og jeg kjenner ingen som bor her. Nabohjelp torde jeg ikke, men det du nevnte om peppes pizza var en utrolig god ide! :) peppes leverer hjem til oss😍 takk! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...