AnonymBruker Skrevet 2. juli 2019 #1 Skrevet 2. juli 2019 Har prøvd å ringe til skatteetaten i 2 dager nå uten å komme i kontakt med kundebehandler. Kommer til mobilsvar « på grunn av stort pågang ber vi deg vennligst ringe tilbake senere « Har prøvd chat men da er jeg « nr 30-40 i køen « og det har jeg ikke tid til. Når er det best å ringe? Anonymkode: 7ae77...2c5
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2019 #2 Skrevet 2. juli 2019 Gjelder restskatt forresten 😱 Anonymkode: 7ae77...2c5
Millimani Skrevet 2. juli 2019 #4 Skrevet 2. juli 2019 Så fort de åpner linja eller minutter før de stenger den kanskje? 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2019 #5 Skrevet 2. juli 2019 Hva med å kontakte dem på Facebook? Anonymkode: 06d14...721
Gjest Skrevet 2. juli 2019 #6 Skrevet 2. juli 2019 Jeg ville valgt chat tror jeg, på telefonen satt jeg vel rundt 1 time og 15 min i kø sist jeg kom igjennom og jeg ikke fikk beskjed om å ringe igjen senere.
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2019 #7 Skrevet 2. juli 2019 Gjelder det restskatt, kan du også ringe skatteoppkrever. Anonymkode: 02fa6...6b9 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2019 #8 Skrevet 2. juli 2019 Jeg måtte ringe kl. 9 presis når jeg skulle ha kontakt med dem for noen uker siden, om jeg ringte senere fikk jeg samme beskjeden som du har fått. Anonymkode: 22a63...bf9
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2019 #9 Skrevet 2. juli 2019 Du må ringe det sekundet telefonen åpner! Anonymkode: d7499...846
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2019 #10 Skrevet 2. juli 2019 Merkelig at ikke de som dasser på nav osv ikke kunne sittet og tatt tlf rundt om i Norge. Er jo helt klart behov! Og feks passgreiene. Er så mye koko i dette landet. Anonymkode: 7c192...fcf 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2019 #11 Skrevet 2. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Merkelig at ikke de som dasser på nav osv ikke kunne sittet og tatt tlf rundt om i Norge. Er jo helt klart behov! Og feks passgreiene. Er så mye koko i dette landet. Anonymkode: 7c192...fcf Ja, blandt annet deg:) Anonymkode: 395a7...1b8 4
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2019 #12 Skrevet 2. juli 2019 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Merkelig at ikke de som dasser på nav osv ikke kunne sittet og tatt tlf rundt om i Norge. Er jo helt klart behov! Og feks passgreiene. Er så mye koko i dette landet. Anonymkode: 7c192...fcf Og hva skulle så alle disse nav folket hjulpet oss med når vi ringer? Bare svare telefonen hjelper jo ikke meg. Anonymkode: 287fb...da6 14
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2019 #13 Skrevet 2. juli 2019 Hva i forbindelse med restskatt gjelder det? Utsettelse? Nedbetalingsplan? Anonymkode: 02fa6...6b9
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2019 #14 Skrevet 2. juli 2019 Kan ikke dette ordnes over nett da? Eventuelt email? I 2019 er det ikke alltid sånn at man får snakke med noen på telefon. Anonymkode: 5480d...7d4 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2019 #15 Skrevet 2. juli 2019 Ville ringt med en gang de åpner, men er du sikker på at det ikke kan fikses over nett? Anonymkode: b9e09...e7b
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2019 #16 Skrevet 2. juli 2019 Jeg chattet i dag ca 9.30. Jeg var nummer 13 i køen, og det tok maks ti minutter før det var min tur. Anonymkode: 399f5...922
Million Skrevet 2. juli 2019 #17 Skrevet 2. juli 2019 (endret) 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Merkelig at ikke de som dasser på nav osv ikke kunne sittet og tatt tlf rundt om i Norge. Er jo helt klart behov! Og feks passgreiene. Er så mye koko i dette landet. Anonymkode: 7c192...fcf NAV? Det er da ikke NAV det er snakk i denne tråden! Hvorfor i alle dager skulle NAV sitte og ta telefoner de ikke har noe med? Skatteetaten er da noe helt annet og har ingenting med NAV å gjøre. Eller hva mente du egentlig? Du bare begynte og snakke om noen andre? Endret 2. juli 2019 av Million 2
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2019 #18 Skrevet 2. juli 2019 Ville ikke ringt rett før de stenger, da får du garantert en surpomp som bare vil hjem. Anonymkode: 29106...19f
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2019 #19 Skrevet 2. juli 2019 3 timer siden, Million skrev: NAV? Det er da ikke NAV det er snakk i denne tråden! Hvorfor i alle dager skulle NAV sitte og ta telefoner de ikke har noe med? Skatteetaten er da noe helt annet og har ingenting med NAV å gjøre. Eller hva mente du egentlig? Du bare begynte og snakke om noen andre? Mente kanskje at NAVere kan sitte og svare på telefoner, men vet ikke helt hvor oppdatert de er på de siste skattereglene.... Anonymkode: bcf50...6ff 1
Million Skrevet 2. juli 2019 #20 Skrevet 2. juli 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Mente kanskje at NAVere kan sitte og svare på telefoner, men vet ikke helt hvor oppdatert de er på de siste skattereglene.... Anonymkode: bcf50...6ff Det ville i så fall være enda dummere. Skal folk uten noe utdannelse utover 9-10 års grunnskole og "livets harde skole" sitte og gi riktige og pålitelige svar fra et komplekst skatteregelverk? Nei, det forslaget må være det dummeste jeg har hørt og hadde aldri vært gjennomførbart. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå