Gå til innhold

Skatteetaten « På grunn av stort pågang ber vi deg vennligst ringe tilbake senere «

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har prøvd å ringe til skatteetaten i 2 dager nå uten å komme i kontakt med kundebehandler.

Kommer til mobilsvar « på grunn av stort pågang ber vi deg vennligst ringe tilbake senere « 

Har prøvd chat men da er jeg « nr 30-40 i køen « og det har jeg ikke tid til.

Når er det best å ringe? 

Anonymkode: 7ae77...2c5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gjelder restskatt forresten 😱

Anonymkode: 7ae77...2c5

AnonymBruker
Skrevet

Ettermiddag?

Anonymkode: 8b0b3...f16

Skrevet

Så fort de åpner linja eller minutter før de stenger den kanskje? ;) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva med å kontakte dem på Facebook? 

Anonymkode: 06d14...721

Skrevet

Jeg ville valgt chat tror jeg, på telefonen satt jeg vel rundt 1 time og 15 min i kø sist jeg kom igjennom og jeg ikke fikk beskjed om å ringe igjen senere.

AnonymBruker
Skrevet

Gjelder det restskatt, kan du også ringe skatteoppkrever. 

Anonymkode: 02fa6...6b9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg måtte ringe kl. 9 presis når jeg skulle ha kontakt med dem for noen uker siden, om jeg ringte senere fikk jeg samme beskjeden som du har fått. 

Anonymkode: 22a63...bf9

AnonymBruker
Skrevet

Du må ringe det sekundet telefonen åpner! 

Anonymkode: d7499...846

AnonymBruker
Skrevet

Merkelig at ikke de som dasser på nav osv ikke kunne sittet og tatt tlf rundt om i Norge. Er jo helt klart behov! Og feks passgreiene. Er så mye koko i dette landet. 

Anonymkode: 7c192...fcf

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Merkelig at ikke de som dasser på nav osv ikke kunne sittet og tatt tlf rundt om i Norge. Er jo helt klart behov! Og feks passgreiene. Er så mye koko i dette landet. 

Ja, blandt annet deg:)

Anonymkode: 395a7...1b8

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og hva skulle så alle disse nav folket hjulpet oss med når vi ringer? Bare svare telefonen hjelper jo ikke meg. 

Anonymkode: 287fb...da6

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Hva i forbindelse med restskatt gjelder det? Utsettelse? Nedbetalingsplan? 

Anonymkode: 02fa6...6b9

AnonymBruker
Skrevet

Kan ikke dette ordnes over nett da? Eventuelt email? I 2019 er det ikke alltid sånn at man får snakke med noen på telefon. 

Anonymkode: 5480d...7d4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ville ringt med en gang de åpner, men er du sikker på at det ikke kan fikses over nett?

Anonymkode: b9e09...e7b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg chattet i dag ca 9.30. Jeg var nummer 13 i køen, og det tok maks ti minutter før det var min tur.

Anonymkode: 399f5...922

Skrevet (endret)
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

NAV? Det er da ikke NAV det er snakk i denne tråden! Hvorfor i alle dager skulle NAV sitte og ta telefoner de ikke har noe med? Skatteetaten er da noe helt annet og har ingenting med NAV å gjøre.

Eller hva mente du egentlig? Du bare begynte og snakke om noen andre?

Endret av Million
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ville ikke ringt rett før de stenger, da får du garantert en surpomp som bare vil hjem.

Anonymkode: 29106...19f

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, Million skrev:

NAV? Det er da ikke NAV det er snakk i denne tråden! Hvorfor i alle dager skulle NAV sitte og ta telefoner de ikke har noe med? Skatteetaten er da noe helt annet og har ingenting med NAV å gjøre.

Eller hva mente du egentlig? Du bare begynte og snakke om noen andre?

Mente kanskje at NAVere kan sitte og svare på telefoner, men vet ikke helt hvor oppdatert de er på de siste skattereglene....

Anonymkode: bcf50...6ff

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Mente kanskje at NAVere kan sitte og svare på telefoner, men vet ikke helt hvor oppdatert de er på de siste skattereglene....

Anonymkode: bcf50...6ff

Det ville i så fall være enda dummere. Skal folk uten noe utdannelse utover 9-10 års grunnskole og "livets harde skole" sitte og gi riktige og pålitelige svar fra et komplekst skatteregelverk? Nei, det forslaget må være det dummeste jeg har hørt og hadde aldri vært gjennomførbart.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...