Gå til innhold

Oralsex

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fikk en suge jobb av en dame uten kondom. Og etter på hadde vi sex med kondom. Hva er sjangsene for og dratt på seg noe?

Anonymkode: 3926c...2bb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

«Fikk en sugejobb av en dame. Vi brukte ikke kondom. Etterpå hadde vi samleie med kondom. Hva er sjansene for at jeg har blitt smittet av en kjønnssykdom?»

Det avhenger av hvorvidt hun har en kjønnssykdom eller ikke.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fikk en suge jobb av en dame uten kondom. Og etter på hadde vi sex med kondom. Hva er sjangsene for og dratt på seg noe?

Hvor trygdt er oralsex egentlig? Brukte nå kondom etter på . 

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor trygdt er oralsex egentlig? Brukte nå kondom etter på . 

For deg å bli sugd er vel relativt trygt sånn sett. 

Anonymkode: 5afb2...149

AnonymBruker
Skrevet

Du tror det? Veit at den dama har logge med mange har jeg hørt. Men som sagt ble sugd max 5 minutter uten og komme og tok på kondom og hadde sex.

AnonymBruker
Skrevet

Du kan bli smittet av kjønnssykdommer hvis hun suger deg også. Man skal alltid bruke kondom ved samleie eller oralsex hvis man er bekymret for smitte. En kompis av meg ble smittet av herpes av ei dame som ga han blow job. Han bruker alltid kondom nå.. 

Anonymkode: 8bd41...ba8

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du tror det? Veit at den dama har logge med mange har jeg hørt. Men som sagt ble sugd max 5 minutter uten og komme og tok på kondom og hadde sex.

Faren er stor. Skal bare litt infisert spytt eller blod til. Hepatitt f.eks. Syfilis, gonoré, herpes ect. Stikk å test deg.

Anonymkode: 0d162...c80

AnonymBruker
Skrevet

Men uansett det er ikke normalt at folk har kjønnsykdomer? Dama var I 40 årne også. Nei veit a faen må vel bare kjøre test. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...