AnonymBruker Skrevet 2. juli 2019 #1 Skrevet 2. juli 2019 Fikk en suge jobb av en dame uten kondom. Og etter på hadde vi sex med kondom. Hva er sjangsene for og dratt på seg noe? Anonymkode: 3926c...2bb
Rotemor Skrevet 2. juli 2019 #2 Skrevet 2. juli 2019 «Fikk en sugejobb av en dame. Vi brukte ikke kondom. Etterpå hadde vi samleie med kondom. Hva er sjansene for at jeg har blitt smittet av en kjønnssykdom?» Det avhenger av hvorvidt hun har en kjønnssykdom eller ikke. 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2019 #3 Skrevet 2. juli 2019 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fikk en suge jobb av en dame uten kondom. Og etter på hadde vi sex med kondom. Hva er sjangsene for og dratt på seg noe? Hvor trygdt er oralsex egentlig? Brukte nå kondom etter på . Anonymkode: 3926c...2bb
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2019 #4 Skrevet 2. juli 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor trygdt er oralsex egentlig? Brukte nå kondom etter på . Anonymkode: 3926c...2bb For deg å bli sugd er vel relativt trygt sånn sett. Anonymkode: 5afb2...149
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2019 #5 Skrevet 2. juli 2019 Du tror det? Veit at den dama har logge med mange har jeg hørt. Men som sagt ble sugd max 5 minutter uten og komme og tok på kondom og hadde sex. Anonymkode: 3926c...2bb
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2019 #6 Skrevet 2. juli 2019 Du kan bli smittet av kjønnssykdommer hvis hun suger deg også. Man skal alltid bruke kondom ved samleie eller oralsex hvis man er bekymret for smitte. En kompis av meg ble smittet av herpes av ei dame som ga han blow job. Han bruker alltid kondom nå.. Anonymkode: 8bd41...ba8
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2019 #7 Skrevet 2. juli 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du tror det? Veit at den dama har logge med mange har jeg hørt. Men som sagt ble sugd max 5 minutter uten og komme og tok på kondom og hadde sex. Anonymkode: 3926c...2bb Faren er stor. Skal bare litt infisert spytt eller blod til. Hepatitt f.eks. Syfilis, gonoré, herpes ect. Stikk å test deg. Anonymkode: 0d162...c80
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2019 #9 Skrevet 2. juli 2019 Men uansett det er ikke normalt at folk har kjønnsykdomer? Dama var I 40 årne også. Nei veit a faen må vel bare kjøre test. Anonymkode: 3926c...2bb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå