Gå til innhold

Zyprexa - gode erfaringer?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er for tiden innlagt på psykiatrisk, og har startet på zyprexa. Googler jeg zyprexa kommer det opp alskens dårlige erfaringer, hvor både den ene og den andre har lagt på seg x antall kilo på 2 måneder. Jeg skal passe på vekta, og har avtale med lege at dersom det eskalerer, skal jeg starte på noe annet. 

Det jeg i hovedsak lurer på, er om det faktisk finnes noen som har følt nytte av denne pillen. Jeg bruker den i hovedsak mot uvirkelighetsfølelse og for å sove om natta. 

Håper det er noen heldige sjeler der ute som kan gi meg litt håp på tabletten! 

Anonymkode: ea950...c39

• Liker 1
Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/1290540-zyprexa-gode-erfaringer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg gikk på de ifjor sommer for å komme ut av en akutt psykose, blir slapp, trett, flat i humør, la på meg 6 kg.  Har begynt på halv dose igjen nå fordi jeg er redd for at jeg skal bli syk i ferien igjen.  Tok første igår kveld.  Slapp i dag, men hjelper litt når man er litt tilvendt.

Jeg lurte på hvorfor jeg ikke kunne bytte til noe annet i fjor sommer men så ble jeg fortalt at det var zyprexa som var best egnet for å komme fortest ut av en psykose. 

Anonymkode: 5181d...573

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gikk på de ifjor sommer for å komme ut av en akutt psykose, blir slapp, trett, flat i humør, la på meg 6 kg.  Har begynt på halv dose igjen nå fordi jeg er redd for at jeg skal bli syk i ferien igjen.  Tok første igår kveld.  Slapp i dag, men hjelper litt når man er litt tilvendt.

Jeg lurte på hvorfor jeg ikke kunne bytte til noe annet i fjor sommer men så ble jeg fortalt at det var zyprexa som var best egnet for å komme fortest ut av en psykose. 

Ja, det er det som er formålet hos meg også ettersom jeg har skjønt det. Orker bare ikke de ekstra kiloene, har nok fra før kjenner jeg. 

Håper de funker så forebyggende som mulig, slitsomt å måtte ha det slik.

Klem:yvonne:

ts

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er det som er formålet hos meg også ettersom jeg har skjønt det. Orker bare ikke de ekstra kiloene, har nok fra før kjenner jeg. 

Håper de funker så forebyggende som mulig, slitsomt å måtte ha det slik.

Klem:yvonne:

ts

Skal heldigvis bare stå på de i 3-4 uker, kommer til å hoppe over noen dager innimellom. Håper ikke det har så mye å si for effekten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...