AnonymBruker Skrevet 2. juli 2019 #1 Skrevet 2. juli 2019 Jeg jobber på kafé og fikk en venninnegjeng/familie innom her om dagen som jeg kjente satte meg litt ut. Høylydte, kravstore og kom med småfrekke stikk som åpenbart var rettet mot meg eller kaféen, følte jeg ikke gjorde en god nok jobb uansett hvor mye jeg gjorde for de. I helga ble jeg sittende å se på Charterfeber på TV3, og kjente igjen typen der, de damene fra Buskerud. Vet ikke hvorfor jeg blir så stresset av sånne folk, men jeg bare føler meg så liten og verdiløs av måten de er på. Litt sånn ovenfra og ned-holdning. Flere med meg? Anonymkode: f5f51...658
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2019 #2 Skrevet 2. juli 2019 Da kan du bare trøste deg med at de damene der blir sett ned på av alle rundt dem og at det er derfor de må prøve så hardt å hevde seg slik over andre igjen. De er usikre, frekke og mangler folkeskikk og oppdragelse. De er white trash hele gjengen. De er ubehagelige, men du trenger ikke være redd for dem. Anonymkode: 2d44c...beb 23
solmåneogstjerner Skrevet 2. juli 2019 #3 Skrevet 2. juli 2019 Ja, liker ikke sånne folk i det hele tatt. Men når du jobber i kundeserviceyrker så kommer du borti sånne jevnlig. Etter hvert slutter man å ta seg så nær av det. Tenk at det er de som ikke kan oppføre seg, det har ingenting med deg å gjøre. 10
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2019 #4 Skrevet 2. juli 2019 Er ikke redd de, er vant til å få en del stikk fordi jeg skille meg ut. De menneskene bare er sånn, at det handler mer om deres ego, problemer, følelser de ikke tåler kjenne på osv, enn deg. De har tydeligvis sine problemer der det tyter ut i negative kommentarer. Mennesker som har det bra med seg selv og som er kloke, har ikke den tendensen til å ville rive ned mennesker rundt seg. Og det er sistnevnte type mennesker jeg bryr meg om, fordi de har litt vett i hodet og har meninger som faktisk har logikk bak seg, ikke bare smålige følelser Anonymkode: 7a63c...d2e 6
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2019 #5 Skrevet 2. juli 2019 8 minutter siden, solmåneogstjerner said: Ja, liker ikke sånne folk i det hele tatt. Men når du jobber i kundeserviceyrker så kommer du borti sånne jevnlig. Etter hvert slutter man å ta seg så nær av det. Tenk at det er de som ikke kan oppføre seg, det har ingenting med deg å gjøre. Sant det. Men jeg har ikke vært ute for noe sånt tidligere, selv om jeg har jobbet noen år innen serviceyrket. Ikke er jeg spesielt nærtakende av meg heller. Følte likevel at hele dagen min ble ødelagt av den episoden og selvfølelsen min fikk seg en knekk. Haha, merkelige greier. Anonymkode: f5f51...658 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2019 #6 Skrevet 2. juli 2019 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg jobber på kafé og fikk en venninnegjeng/familie innom her om dagen som jeg kjente satte meg litt ut. Høylydte, kravstore og kom med småfrekke stikk som åpenbart var rettet mot meg eller kaféen, følte jeg ikke gjorde en god nok jobb uansett hvor mye jeg gjorde for de. I helga ble jeg sittende å se på Charterfeber på TV3, og kjente igjen typen der, de damene fra Buskerud. Vet ikke hvorfor jeg blir så stresset av sånne folk, men jeg bare føler meg så liten og verdiløs av måten de er på. Litt sånn ovenfra og ned-holdning. Flere med meg? Anonymkode: f5f51...658 Har du klipp fra charterfeber med disse damene? Anonymkode: af3ac...85d
Gjest Chicchi Skrevet 2. juli 2019 #7 Skrevet 2. juli 2019 Sånne folk tøffer seg ofte for hverandre og hadde aldri oppført seg sånn om de er alene. Har mye imot folk som utnytter at en annen er i en service-posisjon og liksom er nødt til å nikke og smile pent uansett.
solmåneogstjerner Skrevet 2. juli 2019 #8 Skrevet 2. juli 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sant det. Men jeg har ikke vært ute for noe sånt tidligere, selv om jeg har jobbet noen år innen serviceyrket. Ikke er jeg spesielt nærtakende av meg heller. Følte likevel at hele dagen min ble ødelagt av den episoden og selvfølelsen min fikk seg en knekk. Haha, merkelige greier. Anonymkode: f5f51...658 Oi, da har du egentlig vært heldig som ikke har opplevd det før! Det er ikke så rart at du får en dårlig dag av slikt, slike mennesker er virkelig giftige. Men husk at det er de som er problemet og ikke du! 😊 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2019 #9 Skrevet 2. juli 2019 27 minutter siden, AnonymBruker said: Har du klipp fra charterfeber med disse damene? Anonymkode: af3ac...85d Anonymkode: f5f51...658 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2019 #10 Skrevet 2. juli 2019 Høres ut som folk med tydelige narsissistiske/sosiopatiske trekk, de kan dra ned energien i hele lokalet om de er i flokk. Anonymkode: 98bd6...489 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2019 #11 Skrevet 2. juli 2019 De der charterdamene skrekk og gru. Typisk sånne som trykker ned andre fordi de er usikre selv. Anonymkode: 98bd6...489 2
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2019 #12 Skrevet 2. juli 2019 Får litt sånn -vi gidder ikke jobbe så vi lever på nav. Sitter hjemme å drikker kaffe, pepsi max og røyker hele dagen. Høydepunktet i måneden er å dra på Svinesund. Lyset på, men ingen hjemme vibber av slike folk Anonymkode: 03571...11b 5
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2019 #13 Skrevet 2. juli 2019 Da må du ihvertfall aldri finne på å jobbe som servitør, for da vil du oppleve sånne folk omtrent daglig! 🤢😅 Anonymkode: 41140...565 1
exictence Skrevet 2. juli 2019 #14 Skrevet 2. juli 2019 (endret) Nei, sånne folk dummer seg selv ut. Prøver å være hyggelig med dem; mest for min egen del, tror jeg. Endret 2. juli 2019 av exictence
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2019 #15 Skrevet 2. juli 2019 Hele gjengen har helseplager og livsstilsproblemer, selvsagt bryr dem seg ikke om andre.. Hadde ikke tatt meg nær, ts Dette er norske troll i en nesten menneskelig skikkelse. Anonymkode: b8589...164 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2019 #16 Skrevet 2. juli 2019 Haru irish 😂😂 var de som disse hadde jeg bare ledd bak ruggen deres i stedet for å bli redd. Ser ned på slike Harry folk. Anonymkode: 2fc8a...210 3
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2019 #17 Skrevet 2. juli 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Da må du ihvertfall aldri finne på å jobbe som servitør, for da vil du oppleve sånne folk omtrent daglig! 🤢😅 Anonymkode: 41140...565 Gjelder nok de fleste serviceyrker, mye dritt man får.. Anonymkode: 83f60...ba6
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2019 #18 Skrevet 3. juli 2019 På 2.7.2019 den 11.41, AnonymBruker skrev: Sant det. Men jeg har ikke vært ute for noe sånt tidligere, selv om jeg har jobbet noen år innen serviceyrket. Ikke er jeg spesielt nærtakende av meg heller. Følte likevel at hele dagen min ble ødelagt av den episoden og selvfølelsen min fikk seg en knekk. Haha, merkelige greier. Anonymkode: f5f51...658 Jeg smiler til sånne jeg...og tenker jeg er hakket bedre enn dem fordi jeg er hyggelig, snill og omtenksom. Anonymkode: e4554...fbe
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2019 #19 Skrevet 3. juli 2019 På 2.7.2019 den 12.15, AnonymBruker skrev: Anonymkode: f5f51...658 😂😂😂😂 Anonymkode: f46c3...c68
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå