AnonymBruker Skrevet 2. juli 2019 #1 Skrevet 2. juli 2019 Hva er egentlig greia med dette? Kvinner med "vill" fortid, som nå har slått seg til ro med mann og barn. Plutselig er de ikke bare blitt pripne, men aktivt snakker ned andre kvinner som holder på slik de selv brukte å gjøre. De må være noen av de verste slutshamerne som finnes. Anonymkode: 0d628...f14
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2019 #3 Skrevet 2. juli 2019 Da hadde de fått tilsvar hos meg. 😉 Jeg kjenner heldigvis ingen slike. De som har en vill fortid ler godt av minner, og hvordan de har forandret seg. Angrer ingenting, og er glad for at de raste fra seg før de slo seg til ro. Er det noen de rister litt på hodet av er det dem som holdt tilbake og var litt prippen før, men etter ekteskap og barn er utro. Det er liksom feil rekkefølge. Anonymkode: d9551...d7c 2
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2019 #4 Skrevet 2. juli 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da hadde de fått tilsvar hos meg. 😉 Jeg kjenner heldigvis ingen slike. De som har en vill fortid ler godt av minner, og hvordan de har forandret seg. Angrer ingenting, og er glad for at de raste fra seg før de slo seg til ro. Er det noen de rister litt på hodet av er det dem som holdt tilbake og var litt prippen før, men etter ekteskap og barn er utro. Det er liksom feil rekkefølge. Anonymkode: d9551...d7c De mest lykkeligste parene jeg kjenner til er de som kun har hatt hverandre og som aldri har vært utro. Mens de med mer frisinnet forhold til sex og ons er de som er mest,sjalu, mistroisk og utro, med flest brudd...ser det om og om igjen. Dessverre. Anonymkode: 203ea...942 3
Cuntzilla Skrevet 2. juli 2019 #5 Skrevet 2. juli 2019 Kan ikke si jeg kjenner noen sånne. Dog så kan man som evig singel og glad i en fest og ville reiser få litt nedlatende kommentarer av noen mer satte folk om at det kanskje er på tide å slå seg til ro, at man på et eller annet tidspunkt liksom er for gammel til dette her. Det kommer kanskje av noe av det samme, tror det er en tanke om at alle andre må gjøre akkurat det samme som meg, og en irritasjon over at ikke alle gjør det. Noen ganger på grunn av misunnelse, eller noen ganger at de genuint elsker sin nye fase i livet og skjønner ikke hva de holdt på med før, og vil at alle andre skal "se lyset". I tillegg kommer nok litt slutshaming fra gifte kvinner av at de er livredde for at noen sluts skal ligge med mannen deres. 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2019 #6 Skrevet 2. juli 2019 5 minutter siden, AnonymBruker said: De mest lykkeligste parene jeg kjenner til er de som kun har hatt hverandre og som aldri har vært utro. Mens de med mer frisinnet forhold til sex og ons er de som er mest,sjalu, mistroisk og utro, med flest brudd...ser det om og om igjen. Dessverre. Anonymkode: 203ea...942 Støtter denne. På KG virker det som det er en nødvendighet å ha vært med veldig mange for at det skal være mulig å ha et livslangt forhold. Det stemmer overhodet ikke med min erfaring, og er heller ikke logisk. Har du hatt mange er du vant med å avslutte og gå for noe nytt. Det sier og litt om en person å ha bytta og blitt bytta ut så mange ganger. Er ikke negativt, men ikke forenlig med varige forhold. Anonymkode: 406a0...6f8 2
herzeleid Skrevet 2. juli 2019 #8 Skrevet 2. juli 2019 "Vill" forbinder jeg mer med å være uregjerlig, en friskus, finner på de utroligste ting osv. Det er trist om det å være "vill" for kvinner handler om at mange menn har ejakulert i henne, ikke de utrolige tingene hun finner på.
Gjest hind Skrevet 2. juli 2019 #9 Skrevet 2. juli 2019 Aner ikke hva som er greia, for jeg kjenner ingen sånne. De som til tider har vært litt slutty, sånne som meg selv, synes bare det er hyggelig å se at andre tør å ta for seg av livets små gleder. Heia dem, det er lov å leke seg når man er enslig. Bare det ikke er med opptatte menn, såklart. Å ødelegge familier bare for litt sex er ikke bra. Der gikk grensen for meg i alle fall.
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2019 #10 Skrevet 2. juli 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: De mest lykkeligste parene jeg kjenner til er de som kun har hatt hverandre og som aldri har vært utro. Mens de med mer frisinnet forhold til sex og ons er de som er mest,sjalu, mistroisk og utro, med flest brudd...ser det om og om igjen. Dessverre. Anonymkode: 203ea...942 Før vi ble rundt 40 år ville jeg antagelig ha sagt meg enig med dette, men så startet utroskaps- epidemien. Folk jeg aldri hadde trodd at ville være utro innrømmet en etter en, og det var ikke dem som har hatt mange partnere før de slo seg til ro som var utro. Nå er kanskje ikke mine bekjente representativ for alle, men blant dem er iallefall de som var litt ville som unge ennå trofaste, mens dem som har (hadde!) hatt en partner eller svært få er dem som har vært utro. At de ikke har "fått" forsøke mye er til og med en vanlig unnskyldning. At savnet etter å oppleve mer, og noe annet, ble for stort, for de føler at de har gått glipp av det. Anonymkode: d9551...d7c 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå