AnonymBruker Skrevet 2. juli 2019 #1 Skrevet 2. juli 2019 Hvorfor er overvektige folk,kanskje spesielt damer,så glade og ler mye slik at det rister ?Har de fått et eget humør gen?Jeg bare lurer.. Anonymkode: a977d...d70
addict Skrevet 2. juli 2019 #2 Skrevet 2. juli 2019 Kanskje de bruker mindre tid på å tenke over hvordan andre ser ut og hvilket humør de er i, og konsentrerer seg om å gjøre det som gjør DEM glad? 43
exictence Skrevet 2. juli 2019 #3 Skrevet 2. juli 2019 Jeg tror ikke overvektige er spesielt mer glade enn andre med en annen vekt. Mennesker kan se glade ut og sprudle, men ingen er glad hele tiden. 8
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 2. juli 2019 #4 Skrevet 2. juli 2019 (endret) Ikke vet jeg, de er vel bare i godt humør, eller er ikke det lov for de med noen ekstra kilo ? Endret 2. juli 2019 av AthenaRavenLuna
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2019 #5 Skrevet 2. juli 2019 Den største gleden en kan ha, er å gjøre andre glad!! Så hva er feil med godt humør? Anonymkode: 009e6...6b1 5
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2019 #6 Skrevet 2. juli 2019 Jeg tenker at dersom man har gjennomsnittlig intelligens, så er man litt enklere og ler lettere av ting, fordi man syntes det er morsomt. De som er litt smartere krever gjerne litt mer avansert humor (ikke alltid) og ler ikke så raskt. I tillegg har de gjerne flere tanker i hodet på en gang, og kan ikke like lett legge fra seg resten av livet og bekymringer i situasjoner som er morsomme. Enkle mennesker kan lettere fokusere på her og nå, det som er morsomt akkurat nå. Mens litt smartere mennesker har gjerne en tanke og følelse av det som ikke er helt bra, som de bekymrer seg over eller andre ting, og latteren sitter da ikke like løst På samme tid er det nok mer sannsynlig at man er overvektig om man har gjennomsnittlig intelligens, enn om man har over. De som er smartere forstår lettere verdien og viktigheten av trening, samt er mer obs på hva de spiser og om de legger på seg. De lærer seg oftere hvordan unngå være overvektige eller hvordan ta tak for å gå ned. Derfor tenker jeg at du kan finne en del mennesker som er runde og ler lett, fordi de 2 egenskapene ofte kommer av samme årsak; gjennomsnittlig til under gjennomsnittlig intelligens Anonymkode: 289e8...c8b 4
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2019 #7 Skrevet 2. juli 2019 De overkompenserer med å være superblide når de er usikre pga størrelsen sin. Anonymkode: 3aeb5...2d9 8
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2019 #8 Skrevet 2. juli 2019 Noen kompenserer kanskje med å være gledesspreder, men mange av dem tror jeg er livsnytere, på godt og vondt. Vondt på den måten at god mat blir det for mye av. Anonymkode: 53159...665 8
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2019 #9 Skrevet 2. juli 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: På samme tid er det nok mer sannsynlig at man er overvektig om man har gjennomsnittlig intelligens, enn om man har over. De som er smartere forstår lettere verdien og viktigheten av trening, samt er mer obs på hva de spiser og om de legger på seg. De lærer seg oftere hvordan unngå være overvektige eller hvordan ta tak for å gå ned. Derfor tenker jeg at du kan finne en del mennesker som er runde og ler lett, fordi de 2 egenskapene ofte kommer av samme årsak; gjennomsnittlig til under gjennomsnittlig intelligens Anonymkode: b2278...78a 23
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2019 #10 Skrevet 2. juli 2019 Hvordan er dere så sikre på at tjukke folk ler mer? Jeg ser da folk i alle størrelser som ler. Særlig den «skrikelatteren» med hyling og armbevegelser er noe jeg forbinder med venninnegrupper der folk er slanke/normale. Legger dere kanskje bedre merke til tjukke folk som ler fordi dere tenker at de ikke burde/«fortjener å» ha det bra? Anonymkode: 852f6...a07 12
Whistler Skrevet 2. juli 2019 #11 Skrevet 2. juli 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: ................... På samme tid er det nok mer sannsynlig at man er overvektig om man har gjennomsnittlig intelligens, enn om man har over. ............. Derfor tenker jeg at du kan finne en del mennesker som er runde og ler lett, fordi de 2 egenskapene ofte kommer av samme årsak; gjennomsnittlig til under gjennomsnittlig intelligens Anonymkode: 289e8...c8b Tyskerne gjorde en del forsøk i samme ånd på tredve- og førtitallet. 12
Titania Skrevet 2. juli 2019 #12 Skrevet 2. juli 2019 Får vi ikke lov til å være det? 😛 Jeg ler ikke nødvendigvis så mye at jeg rister, men i alt utgangspunkt er jeg nesten alltid i godt humør ute blandt folk og smiler og får også tilbakemelding fra alle at jeg er så blid hele tiden. Tror nok ikke det er et eget humørgen for det 8
Gjest O.G. Skrevet 2. juli 2019 #13 Skrevet 2. juli 2019 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er overvektige folk,kanskje spesielt damer,så glade og ler mye slik at det rister ?Har de fått et eget humør gen?Jeg bare lurer.. Anonymkode: a977d...d70 Hvorfor lurer du på det? Er det ikke bra at folk er i godt humør?
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2019 #14 Skrevet 2. juli 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: På samme tid er det nok mer sannsynlig at man er overvektig om man har gjennomsnittlig intelligens, enn om man har over. De som er smartere forstår lettere verdien og viktigheten av trening, samt er mer obs på hva de spiser og om de legger på seg. De lærer seg oftere hvordan unngå være overvektige eller hvordan ta tak for å gå ned. Derfor tenker jeg at du kan finne en del mennesker som er runde og ler lett, fordi de 2 egenskapene ofte kommer av samme årsak; gjennomsnittlig til under gjennomsnittlig intelligens PS. Dine utsagn tyder på at du mangler kunnskap og at du tror på myter, eller at du skrev dette kun for å henge ut folk. Anonymkode: b2278...78a 21
tussi680 Skrevet 2. juli 2019 #15 Skrevet 2. juli 2019 (endret) Vi har lært av livet, erfaring gjør at tingene tynger mindre. Lar ikke alt gå så hardt innpå lenger. Så klart har vi våre bekymringer, men mange ting som yngre kjennerr uro for er ikke så viktig lenger. Der kommer erfaring inn. Livet går videre uansett hva som skjer. Å ta vare på hverandre og ha det koselig teller mest. Hjelpe hverandre. Overvekt har ingen betydning i slike tilfeller. Endret 2. juli 2019 av tussi680 5
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2019 #16 Skrevet 2. juli 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tenker at dersom man har gjennomsnittlig intelligens, så er man litt enklere og ler lettere av ting, fordi man syntes det er morsomt. De som er litt smartere krever gjerne litt mer avansert humor (ikke alltid) og ler ikke så raskt. I tillegg har de gjerne flere tanker i hodet på en gang, og kan ikke like lett legge fra seg resten av livet og bekymringer i situasjoner som er morsomme. Enkle mennesker kan lettere fokusere på her og nå, det som er morsomt akkurat nå. Mens litt smartere mennesker har gjerne en tanke og følelse av det som ikke er helt bra, som de bekymrer seg over eller andre ting, og latteren sitter da ikke like løst På samme tid er det nok mer sannsynlig at man er overvektig om man har gjennomsnittlig intelligens, enn om man har over. De som er smartere forstår lettere verdien og viktigheten av trening, samt er mer obs på hva de spiser og om de legger på seg. De lærer seg oftere hvordan unngå være overvektige eller hvordan ta tak for å gå ned. Derfor tenker jeg at du kan finne en del mennesker som er runde og ler lett, fordi de 2 egenskapene ofte kommer av samme årsak; gjennomsnittlig til under gjennomsnittlig intelligens Anonymkode: 289e8...c8b Dette var lite intelligent å si..... Anonymkode: 009e6...6b1 17
absinthia Skrevet 2. juli 2019 #17 Skrevet 2. juli 2019 Dersom dette stemte, ville jeg sagt at de var i godt humør, fordi de spiste med jevne mellomrom. Jeg har egentlig ikke blitt noe blidere, etter at jeg la på meg 10 kilo. Tror faktisk at jeg lo mer da jeg var på nippet til undervektig. Nå skal det sies at jeg ikke er veldig overvektig, selv om jeg har fått noe alderstillegg.
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2019 #18 Skrevet 2. juli 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: b2278...78a 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: PS. Dine utsagn tyder på at du mangler kunnskap og at du tror på myter, eller at du skrev dette kun for å henge ut folk. Anonymkode: b2278...78a Ps. Meg som skrev dette over her, er tynn og jeg har aldri vært overvektig. Men jeg reagerte kraftig på utsagnene fra ab 289e8...c8b Anonymkode: b2278...78a
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2019 #19 Skrevet 2. juli 2019 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er overvektige folk,kanskje spesielt damer,så glade og ler mye slik at det rister ?Har de fått et eget humør gen?Jeg bare lurer.. Anonymkode: a977d...d70 Vet ikke. Kanskje de ler i stedet for å gråte? Anonymkode: 13d13...c8c
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2019 #20 Skrevet 2. juli 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan er dere så sikre på at tjukke folk ler mer? Jeg ser da folk i alle størrelser som ler. Særlig den «skrikelatteren» med hyling og armbevegelser er noe jeg forbinder med venninnegrupper der folk er slanke/normale. Legger dere kanskje bedre merke til tjukke folk som ler fordi dere tenker at de ikke burde/«fortjener å» ha det bra? Anonymkode: 852f6...a07 Ingen mener at de ikke fortjener å h det bra. Hmmm.... Mulig det er derfor folk legger merke til at de ler hele tiden ja Anonymkode: 13d13...c8c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå