Neutral90 Skrevet 2. juli 2019 #1 Skrevet 2. juli 2019 Hei! Jeg lurer så veldig på om jeg er ferdig med SA. Vet at vi ikke er helsepersonell, men hva var din erfaring? Vet jeg skal ha SA, så det er bare for meg å vente. jeg blødde som litt mindre enn vanlig mens med litt murringer fra mandag til lørdag sist uke (vanlig lengde for mens.) Ingenting siden da. Det kom litt koagulert blod og hvit vev-lignende saker før jeg begynte å blø litt friskt. Svangerskapet var utenfor livmoren om det skal ha noe å si. Er dette «nok» til at SA er ferdig? 🥺 jeg tør liksom ikke reise bort eller noe fordi jeg er redd der skal komme en styrtblødning.
Patriotpaula Skrevet 2. juli 2019 #2 Skrevet 2. juli 2019 (endret) Kan være. Er det helt normal utflod nå? Her var det en ca en håndfull med diverse graviditetsprodukter som kom ut, men jeg var vel litt lengre på vei enn deg (uke 9)? Blødde mindre enn en vanlig mensen i etterkant. Fortsatt kan det være litt misfarget/blodig utflod som kommer her, 16 dager siden aborten. Du får ikke sjekket med ultralyd om det er borte da? Eller ser man ikke det ved exu? Endret 2. juli 2019 av Patriotpaula 1
Deseo Skrevet 2. juli 2019 #3 Skrevet 2. juli 2019 Jeg hadde en SA i uke 6 og jeg blødde veldig kraftig i nesten to dager. Kom en del vev ut og tre store klumper pluss en del småklumper. Så var det opphold uten noe blødninger i et par dager før jeg blødde som vanlig mens i 3-4dager etter det. Da var alt over. Kan være at din er over, men er ikke lett å si. Vet ikke hvor mye som skal komme ut når det er graviditet utafor livmor. Hvor lenge var du på vei? For å være på den sikre siden er det nok best å ta turen til legen for å sjekke at HCGsynker og eventuelt undersøke om alt har kommet ut. Sender deg en stor klem og håper alt går raskt over. ❤ 1
Neutral90 Skrevet 2. juli 2019 Forfatter #4 Skrevet 2. juli 2019 Takk dere for svar. Jeg sjekker hcg ukentlig, men det er sakte nedgang. Jeg tolker det sånn at det kan være at det er over - var 7 uker så litt er det som skulle ut, men tror det er mindre blødning fordi det er i eggleder og ikke i livmor, altså mindre slimhinne som må tømme seg 🤔 dessverre er gynekologisk på ferie i fire uker, så får ikke sjekket sikkert før siste uka i juli 🥺 takk for gode ord uansett, dere er gode ❤️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå