Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er det kun jenter som er opptatt av hest i de tidlige tenårene. Har aldri hørt om gutter som er hestegale. Det er mye rart ja.

Anonymkode: c6dd3...527

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trodde det var allment kjent at jenter rir fordi de blir seksuelt stimulert av det. 

AnonymBruker
Skrevet

Veldig mange av mennene som driver med travsport har jo vokst opp med hester, så jeg vet om mange menn som er hestegale jeg. 

Anonymkode: e570e...f87

AnonymBruker
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Veldig mange av mennene som driver med travsport har jo vokst opp med hester, så jeg vet om mange menn som er hestegale jeg. 

Hvorfor må du være uærlig og begynne å skrive om noe annet? Temaet er ikke hesteinteresserte menn (for slike finnes det en god del av), men hestegale jenter (svært mange) kontra hestegale gutter (praktisk talt ingen). 

Anonymkode: 5e7d4...8bf

AnonymBruker
Skrevet

Hester oppleves som et muskuløst og maskulint vesen som jentene gjerne vil ri på. Det er naturlig at jenter i puberteten interesserer seg for et slikt vesen.

Anonymkode: 4f51b...521

AnonymBruker
Skrevet

Kvalmt å se at flere her klarer å få jenters hesteinteresse til å bli noe seksuelt. Wtf. 

Jeg kjenner mange gutter og menn som holder på med hest, og i utlandet er det helt vanlig at ridning er en mannsdominert sport. At det ikke er slik i Norge tror jeg har med kultur å gjøre. Hest har blitt en «jentegreie» (det gjelder for eksempel ballet også) og derfor tenker mange menn ikke på det som en mulig hobby. En del gutter rir som barn menn slutter kanskje fordi de blir mobbet eller ertet for å drive med en «jentesport». 

Også er jo det med dyr og omsorg for dyr gjerne noe mange jenter trives med. Det er kanskje flere jenter enn gutter som driver med hund og katt også. 

Anonymkode: d4b19...cda

• Liker 5
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor må du være uærlig og begynne å skrive om noe annet? Temaet er ikke hesteinteresserte menn (for slike finnes det en god del av), men hestegale jenter (svært mange) kontra hestegale gutter (praktisk talt ingen). 

Og hvorfor mener du at det heter hesteinteressert når det gjelder gutter/menn og hestegal når det gjelder jenter? Tror du ikke jentene er interessert i hester?

AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, FrodeF said:

Trodde det var allment kjent at jenter rir fordi de blir seksuelt stimulert av det. 

Nå må du gi deg!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 hours ago, FrodeF said:

Alment kjent blant hvem da, incels? Dette må være en dårlig spøk.

Anonymkode: 5222b...b03

• Liker 4
Skrevet (endret)

Er ikke hestegal.

Endret av TrekStar
AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du spør om hvorfor jenter er hestegale, men ikke gutter. Så da er det ikke uærlig å si at du tar feil selv om du ikke liker svaret fordi det ikke passer seg i ditt verdenssyn. 

AnonymBruker
Skrevet

Hester oppleves som et muskuløst og maskulint vesen som jentene gjerne vil ri på. Det er naturlig at jenter i puberteten interesserer seg for et slikt vesen.

Hva er dette for noe tull da. 

AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, FrodeF skrev:

Du er så rar.

Anonymkode: 5de6b...28b

AnonymBruker
Skrevet

Du er også rar.

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Du er så rar.

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Du er også rar.

Det høres ut som plausible forklaringer.

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det høres ut som plausible forklaringer.

Nei. Det høres ut som Freud, før han innrømmet at hans fokus på sex var fordi han var for feig til å ta i spørsmål om død og annen mening.

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er dette for noe tull da. 

Du forer trollet ved å svare det...

Anonymkode: 271f7...736

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du forer trollet ved å svare det...

Anonymkode: 271f7...736

Det er litt gøy å fore trollet. Slik han opptar andres tid opptar man hans. Eller hens. Bakbakbakbak.

AnonymBruker
Skrevet
På 2.7.2019 den 5.40, FrodeF skrev:

Jeg som trodde de likte hester pga de store penisene. 

Anonymkode: 10480...2ec

Skrevet

Fordi gutter ofte er mer pinglete enn jenter og litt redd de store dyrene. Det er ihvertfall min erfaring, da jeg begynte å henge rundt hester i 9-10 årsalderen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...