AnonymBruker Skrevet 5. juli 2019 #21 Skrevet 5. juli 2019 17 hours ago, AnonymBruker said: Halla Det er meg det Anonymkode: eefba...bc5 Anonymkode: b9952...929 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2019 #22 Skrevet 5. juli 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: b9952...929 Takk takk Anonymkode: eefba...bc5
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2019 #23 Skrevet 5. juli 2019 17 timer siden, Millimani skrev: Hvorfor? Hvorfor jeg er @AnonymBruker? Jeg bare ER det vell Anonymkode: eefba...bc5
Gjest Wilhelmine Skrevet 5. juli 2019 #24 Skrevet 5. juli 2019 18 timer siden, Ullvott skrev: De aller fleste AB-innlegg er verken hetsende eller sårende. Joda, selvsagt finnes det en del av dem, men av snart 6 millioner AB-innlegg ville alt annet vært rart. Når jeg bruker AB, og det gjør jeg ganske ofte, handler det om at jeg vil anonymisere innlegg og informasjon enda mer. Det er ikke fordi jeg «ikke vil stå for den jeg er», men fordi jeg vil redusere sannsynligheten for gjenkjennelse. Selv om jeg har en profil som ikke identifiserer meg, vil all informasjonen jeg legger ut som «Ullvott» til sammen kunne danne et ganske tydelig bilde av meg. En kombinasjon av utdanning, arbeid, alder, bosted, fritidsinteresser, familieforhold, ferier o.l. sier ganske mye, og siden Norge er et lite land skal det ikke allverden til for å bli gjenkjent. De mest personlige opplysningene og den informasjonen som lettest vil identifisere meg legger jeg derfor ut som AB, slik at ikke enhver tilfeldig bruker kan krysskoble informasjon om meg. Dessuten slipper jeg å anonymisere all informasjon så ekstremt mye i enhver problemstilling, og å huske i neste tråd hvilke detaljer jeg endret tidligere, når informasjonen ikke lenger kobles til min bruker. Dette!
Millimani Skrevet 5. juli 2019 #25 Skrevet 5. juli 2019 (endret) 6 hours ago, AnonymBruker said: Hvorfor jeg er @AnonymBruker? Jeg bare ER det vell Anonymkode: eefba...bc5 Spørsmålet til TS var hvorfor. Det virker på meg som du svarte på hvem...iallefall når svaret ditt var "Det er meg det". Men hvorfor var vel egentlig det du svarte på Jada, jeg er vel noe treg i oppfattelsen. Det bare er sånn Endret 5. juli 2019 av Millimani 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2019 #26 Skrevet 5. juli 2019 Helt enkelt for å slippe å bli gjenkjent. Og siden man anonymiserer en del i innlegg ville det blitt rart som noen sier om man glemmer seg ut litt og kommer med ulike opplysninger under brukernavn.. så siden hukommelsen er så som så så er ab funksjonen veldig grei 😊 Anonymkode: 1e3dd...21a 2
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2019 #27 Skrevet 5. juli 2019 1 time siden, Millimani skrev: Spørsmålet til TS var hvorfor. Det virker på meg som du svarte på hvem...iallefall når svaret ditt var "Det er meg det". Men hvorfor var vel egentlig det du svarte på Jada, jeg er vel noe treg i oppfattelsen. Det bare er sånn Sorry jeg bare tøyser litt Jeg svarte på trådtittelen som er "AnonymBruker?" Anonymkode: eefba...bc5
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2019 #28 Skrevet 5. juli 2019 1 time siden, Millimani skrev: Spørsmålet til TS var hvorfor. Det virker på meg som du svarte på hvem...iallefall når svaret ditt var "Det er meg det". Men hvorfor var vel egentlig det du svarte på Jada, jeg er vel noe treg i oppfattelsen. Det bare er sånn Nå var det jeg som var treg. Jeg skrev til ts "Halla Det er meg det" og du spurte meg hvorfor. Og jeg svarte som jeg svarte fordi jeg er @AnonymBruker (som om det liksom er bare mitt brukernavn) På 4.7.2019 den 21.45, Millimani skrev: Hvorfor? Hvorfor jeg er @AnonymBruker? Jeg bare ER det vell Anonymkode: eefba...bc5
Hemoglobin Skrevet 29. juli 2019 Forfatter #29 Skrevet 29. juli 2019 På 2.7.2019 den 18.13, AnonymBruker skrev: Prøvde å google deg, men fant bare dette bildet. 😕 Kan du skrive inn navnet og adressen din? Anonymkode: db5ba...904 Du har i hvert fall et bilde av meg. Navnet er Hemoglobin. Bor på hemmelig adresse sånn at karbonmonoksid ikke skal finne meg. Hemoglobin følger meg på forumet. Innlegg postes av meg, og kun meg. Anonymbruker kan ikke knyttes til noen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå