AnonymBruker Skrevet 1. juli 2019 #1 Del Skrevet 1. juli 2019 Hva er sjangsene for og få noe ved en blow jobb? Huket opp med en dame på tinder. Hadde sex etter på med kondom. Men ble sugdt 15 - 20 min først. Anonymkode: c197a...3db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2019 #2 Del Skrevet 2. juli 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva er sjangsene for og få noe ved en blow jobb? Huket opp med en dame på tinder. Hadde sex etter på med kondom. Men ble sugdt 15 - 20 min først. Anonymkode: c197a...3db Opptil 80% av befolkningen har herpes i munnen, noe som kan smitte over ved blowjob. Anonymkode: 9873d...625 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2019 #3 Del Skrevet 2. juli 2019 Ok. Men er jeg I sikker sone ? Siden vi Burkte kondom under akten. Men hun sugde me uten Anonymkode: c197a...3db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2019 #4 Del Skrevet 2. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Ok. Men er jeg I sikker sone ? Siden vi Burkte kondom under akten. Men hun sugde me uten Anonymkode: c197a...3db Nei, du er ikke i sikker sone. Hvis hun har sugd noen med kjønnssykdommer kan du ha fått det. Typ klamydia, gonoré, herpes osv.. Alltid bruk kondom, selv under blow job Anonymkode: b706e...013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2019 #5 Del Skrevet 2. juli 2019 Hmm Anonymkode: c197a...3db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2019 #6 Del Skrevet 2. juli 2019 hpv Anonymkode: 2fe62...c06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå