Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kom med din anbefaling. 

Håret mitt har blitt flokete pga bleiking, trenger noe som gjør det glansfult og sterkt. 

Anonymkode: 3b7bd...67b

AnonymBruker
Skrevet

Uten tvil: olaplex. Et must!

Anonymkode: 222c7...f3a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Aldri prøvd olaplex, men jeg sverger til biosilk og noe så enkelt som majones, faktisk :) Majones og kokosolje annenhver kur.. 

Anonymkode: 4e7d9...a29

• Liker 1
Skrevet

Maroccan oil med brun kant på lokket. Knall god på bleket hår

Skrevet

Olaplex No.5 er kjempegod for daglig bruk (som en balsam). Har ikke prøvd No.3, men den skal visstnok være magisk.

Jeg mistenker mulig du trenger proteiner i tillegg til fukt? Jeg har aldri bleika håret, og håret mitt trenger ''bare'' fukt, men jeg har flere i den sjangeren jeg er fornøyd med. Pureology Hydrate sin kur er helt fantastisk, det samme med Joico K-pak Intense Hydrator.

Skrevet (endret)

Jeg bruker olaplex innimellom, men gidder ikke å la den virke mer enn et par min i dusjen. Syns denne gjør håret ganske tungt.  Likte Joico K-pak men ikke lukta. Lukter veldig banan.

Edit.  Leste nå at man skal vaske håret ETTER man har brukt olaplex nr 3, ikke rart håret mitt blir tungt når den ikke har blitt vaska ut. :fnise:😅

10793095-1365090441-943544.jpg

Endret av SupaWoman
AnonymBruker
Skrevet

Sebastian- penetraitt

Anonymkode: ed79b...0e9

AnonymBruker
Skrevet

Joico k-pak er amazing! Min favoritt, men har ikke testet olaplex da.

Anonymkode: e54c4...0a7

AnonymBruker
Skrevet

Takk for tips❤️

Anonymkode: 3b7bd...67b

AnonymBruker
Skrevet

Finnes det noe hjelp for tynt pistrete hår?

Anonymkode: 527f7...0e3

Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Finnes det noe hjelp for tynt pistrete hår?

Anonymkode: 527f7...0e3

Jeg har begynt å ta jern da jeg er er jernfattig, tar 100 mg daglig, begynte samtidig å ta ølgjærtabletter.  Jeg mister MYE MINDRE hår nå enn jeg gjorde før jeg begynte. Om det skyldes jernen eller ølgjær vet jeg ikke.  Så jeg er utrolig spent på om jeg kommer til å få litt tykkere hår etterhvert, jeg har ekstremt tynt hår.    Men hårtap er et tegn på jernmangel.  Du kan jo teste hos legen. Dumt å ta jern hvis man ikke trenger det. Ølgjær kan du uansett prøve. Bruker disse. 

https://sunkost.no/produkter/kosttilskudd/kosttilskudd-vitaminer-mineraler/kosttilskudd-vitaminer-mineraler-vitamin-b/b-pluss-olgjaer/

AnonymBruker
Skrevet

Sebastian sin pentrait eller noe sånt, alle kerastase sine, valdsmenn fra L’Oréal smart bond(som olaplex, men billig, og fjerne alle floker, alle merker sine solserie produkter

prøvd masse, er utdannet frisør

Anonymkode: f1c3c...4ee

AnonymBruker
Skrevet
På 4.7.2019 den 22.34, SupaWoman skrev:

Jeg har begynt å ta jern da jeg er er jernfattig, tar 100 mg daglig, begynte samtidig å ta ølgjærtabletter.  Jeg mister MYE MINDRE hår nå enn jeg gjorde før jeg begynte. Om det skyldes jernen eller ølgjær vet jeg ikke.  Så jeg er utrolig spent på om jeg kommer til å få litt tykkere hår etterhvert, jeg har ekstremt tynt hår.    Men hårtap er et tegn på jernmangel.  Du kan jo teste hos legen. Dumt å ta jern hvis man ikke trenger det. Ølgjær kan du uansett prøve. Bruker disse. 

https://sunkost.no/produkter/kosttilskudd/kosttilskudd-vitaminer-mineraler/kosttilskudd-vitaminer-mineraler-vitamin-b/b-pluss-olgjaer/

A-vitamin er det viktigste for hår. 

Anonymkode: 43938...979

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

A-vitamin er det viktigste for hår. 

Anonymkode: 43938...979

Ok, trodde b-vitaminer var det viktigste jeg. Har begynt å ta multivitamin også nå da.  

Gjest Krampus
Skrevet

Joico k-pak deep penetrating reconstructor og intense hydrator om hverandre. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...