Gå til innhold

Hadde du vært lykkelig om du fikk 1 million kroner på kontoen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hadde du blitt mye mer lykkelig enn nå? Hadde livet ditt endret seg?

Anonymkode: 7db84...bdb

Videoannonse
Annonse
Gjest #Rasshøl
Skrevet

Materielle ting og penger har aldri gjort meg lykkelig. Men jeg hadde ikke sagt nei takk, jeg hadde satt pengene i fond. 

AnonymBruker
Skrevet

Mer lykkelig enn ved ikke å ha det. Nei livet mitt hadde ikke endret seg. Trenger nok en god del mer enn 1 mill for det gitt.

Anonymkode: db206...eac

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det hadde ihvertfall tatt bort en del bekymringer, gjort at jeg kunne kjøpt eget hus og at jeg kunne tatt en ferie med barna som hadde skapt gode minner. 

Anonymkode: 0b0fb...4f9

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Ja, absolutt! Da hadde jeg sluppet mye engstelse, og sannsynligvis hatt mulighet til å komme meg inn på boligmarkedet.

Anonymkode: 4fc00...82f

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Helt klart lykkelig. Alt ville endret seg. Og jeg hadde vært i gang med å jobbe etter 3 måneder arbeidsledig. 

Anonymkode: dc4ec...c67

• Liker 4
Gjest Tamsi
Skrevet

Overlykkelig. Jeg har til nå studert i hele mitt liv og har aldri hatt mer enn 50 000 på konto. Til tross for jobb ved siden av. 

AnonymBruker
Skrevet

Ville sikkert fått flere damer som hadde omkranset meg, og jeg måtte til slutt velge en av dem. 

Anonymkode: dc4ec...c67

AnonymBruker
Skrevet

Hadde blitt kjempeglad for å ha vunnet det. Men hadde ikke blitt lykkelig selv om det ville blitt litt enklere.

Anonymkode: ab50b...391

• Liker 1
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig hadde jeg blitt mer lykkelig. Og ja, det hadde endret tilværelsen stort. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde ikke blitt lykkelig, men glad ja!! 

Anonymkode: 237e6...788

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Livet mitt hadde blitt mye enklere ihvertfall! 

Anonymkode: a4b35...b45

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det hadde jeg! 

Anonymkode: 2bfa8...dc1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det hadde endret alt for meg, alle mine problemer kommer av dårlig økonomi.

Anonymkode: e5f4b...91d

• Liker 4
Skrevet

Ja, ville blitt lykkelig.

• Liker 1
Skrevet

Ettersom alt i livet koster penger og livs situasjonen hadde blitt så pass forverret at det ikke hadde vært mulig å leve et godt og trygt liv med mat på borde hadde jeg vært jævlig glad for 1 million på konto

AnonymBruker
Skrevet

Økonomisk sett så absolutt. Men ikke generelt sett nei. Det ville bare ha gitt meg en midlertidig trygghet for at få alle regningene unna og på stell. Men rent livssituasjonmessig basert på familie og venner etc,  så ville ikke 1 million gitt meg så mye.

Anonymkode: 8361b...7ca

• Liker 1
Skrevet

Ja. Alle økonomiske bekymringer ville vært borte. Livskvaliteten ville blitt mye bedre og dermed ville jeg blitt lykkeligere.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det hadde gjort at jeg bare satt med noen hundre tusen i boliggjeld, så det ville jo gjort verden litt lettere. Har det ikke vondt med den boliggjelden jeg har, men det ville blitt enda enklere uten.

Utenom det, så ville ting vært akkurat sånn som de er i dag, og det ville vært helt ok :)

Anonymkode: 60700...7e9

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...