Gå til innhold

Ser dette ut som genital herpes? *litt ekkelt bilde*

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

05A736EC-160B-41C2-9303-0A15C96D0BAA.png

Anonymkode: d5d30...ec1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jepp dessverre, ta deg en tur til legen så fort som mulig for å starte på medisiner som bremser viruset. Jeg har nettop hatt førstegangsutbrudd selv og det så akkurat slik ut. 

Anonymkode: ad1db...126

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jepp dessverre, ta deg en tur til legen så fort som mulig for å starte på medisiner som bremser viruset. Jeg har nettop hatt førstegangsutbrudd selv og det så akkurat slik ut. 

Var det jeg fryktet! Fy søren!

AnonymBruker
Skrevet

Hele underlivet er hovent og jeg klarer knapt sitte! Kom etter mye sex med fast partner i helgen, var veldig sår nedentil etter sexen og idag kom denne brennende følelsen, hoven og nå så jeg de små prikkene. Så det høres ut som herpes? Partner hadde ingen synlig utbrudd (vi har hatt sex i 1 år) kan mye sex på kort tid ha utløst ett utbrudd?

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Var det jeg fryktet! Fy søren!

Jeg ville fått time i morgen slik at legen kan stikke hull på blemmen for å finne ut om det er type 1 eller 2, i tillegg vil du nok få resept på medisin som skal bremse og få viruset til å trekke seg tilbake. Anbefaler at du kjøper sink salve og smører på når blemmene blir til sår, for å unngå det største ubehaget. 

Hvordan er almentilstanden din? Jeg ble skikkelig influensasyk når jeg fikk mitt utbrudd :S 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ser ut som herpes. Evt kan det være irritasjon pga mye belastning på huden (sex). Kombinert med hårfjerning. Men hvis du er så hoven og har vondt ville jeg uansett tatt en tur til legen. 

Anonymkode: 34140...e48

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Influensa følelse i kroppen siden lørdag. 

AnonymBruker
Skrevet

Ja, men samtidig nei. Jeg hadde slike "sår", så jeg dro til legen og hun tok prøve av det og sendte inn. Det var visst brannkopper. Så trenger ikke være herpes nei. 

Anonymkode: 1f2f2...ea1

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hele underlivet er hovent og jeg klarer knapt sitte! Kom etter mye sex med fast partner i helgen, var veldig sår nedentil etter sexen og idag kom denne brennende følelsen, hoven og nå så jeg de små prikkene. Så det høres ut som herpes? Partner hadde ingen synlig utbrudd (vi har hatt sex i 1 år) kan mye sex på kort tid ha utløst ett utbrudd?

Det er ikke mengden sex som har utløst det nei, du kan ha blitt smittet med viruset for lenge siden, du kan også ha smittet deg selv via spytt (hvis du har hatt munnsår) det samme gjelder han. Han jeg hadde vært sammen med hadde ingen synlig utbrudd, det viste seg å være type1 så jeg går utifra at smitten skjedde via oralsex. 

Siden herpesutbruddene ofte blir 'roligere' etter hvert som man har hatt det en stund kan det være at han bare har hatt en liten blemme som du ikke har sett.. det er vanskelig å si hvordan smitten har skjedd.

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Influensa følelse i kroppen siden lørdag. 

Hovne lymfeknuter i lysken? 

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Det er ikke mengden sex som har utløst det nei, du kan ha blitt smittet med viruset for lenge siden, du kan også ha smittet deg selv via spytt (hvis du har hatt munnsår) det samme gjelder han. Han jeg hadde vært sammen med hadde ingen synlig utbrudd, det viste seg å være type1 så jeg går utifra at smitten skjedde via oralsex. 

Siden herpesutbruddene ofte blir 'roligere' etter hvert som man har hatt det en stund kan det være at han bare har hatt en liten blemme som du ikke har sett.. det er vanskelig å si hvordan smitten har skjedd.

Må bare legge til at jeg ikke 100% sikkert kan si at det er herpes, men det ser akkurat ut som mitt utbrudd i tillegg til influensa følensen.. men som nevnt over ville jeg dratt til legen uansett. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg får ute eksem (også andre steder) det kan tenkes at det er det også

Anonymkode: 76865...85d

AnonymBruker
Skrevet

Første gangs utbrudd er gjerne heftig. 

Det svir, klør, og verker noe j..lig. det er vondt å komme borti trusestoffet med huden. Jeg var omtrent hudløs i 2 uker. Helt j..lig.

Det er mange utslett som kan ligne på herpes. Skal det påvises bør det tas prøve innen 1-2 dager. Du kan også ta blodprøve, men det viser bare virus i kroppen og beviser ikke at akkurat DETTE utslettet er herpes. (Du kan også få herpes 1 der nede)

Anonymkode: 9b82b...3d7

Skrevet

Hvis TS har hatt sex i helga og ble smittet av herpes da så ville det vel ikke kommet utbrudd allerede nå..? 

AnonymBruker
Skrevet

Hele underlivet mitt ser maltraktert ut, kjenner det ikke igjen. Ene indre kjønnsleppa har hovnet veldig opp også. Ser jo ikke ut der nede. Men tror dere det virkelig er herpes? Skal bestille legetime i morgen!

beklager nasty bilder, men er så redd nå og håper på noen beroligende svar om at det kan se ut som noe annet også. Kan mye friksjon fra sex og barbering føre til sånn?

462891CD-6A81-407C-8B49-BEB1EB9021D3.png

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hele underlivet mitt ser maltraktert ut, kjenner det ikke igjen. Ene indre kjønnsleppa har hovnet veldig opp også. Ser jo ikke ut der nede. Men tror dere det virkelig er herpes? Skal bestille legetime i morgen!

beklager nasty bilder, men er så redd nå og håper på noen beroligende svar om at det kan se ut som noe annet også. Kan mye friksjon fra sex og barbering føre til sånn?

462891CD-6A81-407C-8B49-BEB1EB9021D3.png

Ja 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Just now, Forundret.. said:

Hvis TS har hatt sex i helga og ble smittet av herpes da så ville det vel ikke kommet utbrudd allerede nå..? 

er vel tidligst 4-6 dager ja.. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

er vel tidligst 4-6 dager ja.. 

Men vi har hatt sex hver uke i snart 1 år. Men i helga ble det mye sex, var rimelig øm og sår der nede, og så kom det her i dag. 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja 

Ja til at det ser ut som herpes eller ja til at det kan være friksjonssår og nupper etter barbering?

AnonymBruker
Skrevet

Det KAN være brannkopper! Husk det! Bare kom deg til legen du. Jeg så akkurat likens ut som på begge bilder, bare at jeg hadde noen åpne sår også. Det var brannkopper! Jeg hadde også hatt mye sex i forkant av utbruddet. Ekstremt heftig sex faktisk... Hihi. 

Anonymkode: 1f2f2...ea1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...