AnonymBruker Skrevet 1. juli 2019 #1 Skrevet 1. juli 2019 Noen som har vært i begge parker som har fått en favoritt? Del gjerne forskjeller og hva dere liker godt med parkene. Anonymkode: fe36b...d40
Anonymmm123 Skrevet 1. juli 2019 #2 Skrevet 1. juli 2019 Hunderfossen!! Lilleputt er liten og kjedelig i forhold 6
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2019 #3 Skrevet 1. juli 2019 Kommer an på alder på barna. For barnehagebarn foretrekker jeg Lilleputthammer. Der kan unger over 90 cm gjøre alt, tror jeg. Det er koseligere og mindre masete enn Hunderfossen. Min sjuåring foretrakk også Lilleputthammer. Han synes det er kjipt med attraksjoner han er for lav for. Anonymkode: d6e28...33c 6
Anonymmm123 Skrevet 1. juli 2019 #4 Skrevet 1. juli 2019 Ser forresten nå at Lilleputthammer er mye større enn det var da vi var der for 10 år siden! Så den ser jo bra ut. Men som personen over her skriver så ser Lilleputthammer best ut for barnehagebarn. Jeg vil tippe at de over 7 år ville foretrekt Hunderfossen, og om dere voksne vil få en opplevelse selv også så anbefaler jeg fortsatt Hunderfossen 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2019 #5 Skrevet 1. juli 2019 Det kommer ann på alderen. 1-4 år så vil de nok elske Lilleputthammerparken. Men fra 5 år å oppover så ville jeg nok heller valgt Hunderfossen. Anonymkode: 80c19...963 2
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2019 #6 Skrevet 2. juli 2019 Hvor stort er lilleputthammer i forhold til andre fornøyelsesparker? Sist jeg var der var det bare et par hus og litt karuseller. Hvor lang tid bør man beregne? Anonymkode: 3c1a5...515
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2019 #7 Skrevet 2. juli 2019 Lilleputthammer er liten. Den største utvidelsen, er en klatrepark. Den ligger fortsatt klemt mellom gamle E6 og veien ovenfor. Likevel greide vi å tilbringe 6 timer (med en litt barnslig sjuåring) der i fjor. Det er jevnt over de samme gamle attraksjonene, pluss da denne klatreparken. Hvis det er vennebyshow, kan det være vel verdt å få med seg om barna har snev av interesse. Hovedgata er som før. Og lilleputtoget. Et hoppeslott, klassisk karusell, froskehopp (man blir skutt opp i lufta) radiobilbåter, biler på skinne, pariserhjul og et par ting til. God mat har de også. Men det beste med Lilleputthammer, er følelsen av at ingenting haster 😊 Anonymkode: 5035f...c7c 6
atropos Skrevet 2. juli 2019 #8 Skrevet 2. juli 2019 Som de andre sier; det kommer an på alderen til barna. Barnehagebarn vil nok ha det morsomst på Lilleputthammer, mens skolebarn vil ha det morsomst på Hunderfossen. På Lilleputthammer er det lite nok til at dere vil ha god tid til alle attraksjoner, mens på Hunderfossen kommer dere til å måtte velge eller beregne to dager.
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2019 #9 Skrevet 2. juli 2019 Takk for alle svar! Vi har en 7-åring og en 4-åring. Så tror kanskje vi ender opp med Hunderfossen denne gangen Ts Anonymkode: fe36b...d40 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2019 #10 Skrevet 2. juli 2019 Har aldri vært i Hunderfossen med barna (var der selv som liten, men det er jo hundre år siden), men var i Lilleputthammer da barna var 1,3 og 6 år. Alle tre koste seg, men den passet vel best for de to minste. Veldig tilrettelagt med aktiviteter for dem og mange lekeplasser i nærheten av spisestedene sånn at vi kunne spise ferdig mens barna lekte. Vi trivdes godt der, men det er jo ikke den parken med mest action hvis det er det man ønsker seg. Anonymkode: 3e519...054 2
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2019 #11 Skrevet 2. juli 2019 Bor i Lhmr, og vil anbefale Hunderfossen for deg med barn på den alderen. Det går mest på høyden på barna såklart, men mest å gjøre der. Mye kø såklart nå i fellesferien. Anonymkode: 1c93c...e49 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2019 #12 Skrevet 2. juli 2019 Mine er 2 og 3, og vi velger hunderfossen. Anonymkode: d5ee1...ec7
Eplejuice123 Skrevet 2. juli 2019 #13 Skrevet 2. juli 2019 Hunderfossen for de større, Lilleputten for de små. Synes jeg. 😁 2
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2019 #14 Skrevet 2. juli 2019 Det er halv pris på ingangsbilettene til lillepytthammer etter klokka 17 mener jeg på. Vi har benyttes oss av dette flere ganger, syns begge parkene er fine på hver sin måte. Har ei 6 pr gammel jente som ikke er så opptatt av karuseller men har stor interesse for det meste av resten på begge plassene. Anonymkode: 2c774...1ee 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2019 #15 Skrevet 2. juli 2019 Har vært begge steder, og Lilleputthammer er VELDIG gammelt og nedslitt!! Hunderfossen er helt topp! Har vært 4-5 ganger på Hunderfossen de siste 5 årene og én gang på Lilleputthammer. Kommer aldri til å dra på Lilleputthammer igjen, men Hunderfossen blir det allerede om noen uker. Jeg anbefaler også bondegården som ligger rett ovenfor Hunderfossen. Hilsen mamma til 3 gutter på 2, 6 og 8 år. Anonymkode: b286f...45e
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #16 Skrevet 8. juli 2020 Hvor lang tid bør man sette av til besøket i Hunderfossen. Reiser med en 7-åring. 1 eller 2 dager? Anonymkode: c246e...67d
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #17 Skrevet 8. juli 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor lang tid bør man sette av til besøket i Hunderfossen. Reiser med en 7-åring. 1 eller 2 dager? Anonymkode: c246e...67d Jeg var der med en 4åring ifjor, så han er jo litt mindre enn en 7åring, så din kan nok ta fler attraksjoner. (Var ikke mange han ikke kunne ta da) vi brukte en hel dag, men vi var der i slutten av juni, og det regna skikkelig, så vi var nesten alene i parken, og brukte derfor ingen tid på kø osv. I år er det vel kanskje litt mer restriksjoner pga korona, selvom de slipper inn færre så blir det kanskje mer kø osv alikevel. Det holder kanskje med en dag, kommer ann på hvor mange ganger din vil ta de ulike attraksjonene, jeg mista tellinga på hvor mange ganger vi kjørte traktor 😅 Anonymkode: e6011...8c6
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #18 Skrevet 8. juli 2020 Lilleåutthammer, fantastisk koselig park både for små og store. Hunderfossen er dyr og dårlig Anonymkode: 5c177...c25
Glitnir Skrevet 8. juli 2020 #19 Skrevet 8. juli 2020 Under 4 år: Lilleputthammer 4 år og opp: Hunderfossen Men kommer selvsagt an på ungen også. Er ungen barnslig, redd eller ikke så glad i «rides» ville jeg valgt Lilleputthammer ut barnehagetida. Lilleputthammer var tidligere mye billigere enn Hunderfossen, men de har blitt dyrere etterhvert - så nå er ikke forskjellen SÅ stor.
Tatja Skrevet 8. juli 2020 #20 Skrevet 8. juli 2020 På 1.7.2019 den 23.52, AnonymBruker skrev: Noen som har vært i begge parker som har fått en favoritt? Del gjerne forskjeller og hva dere liker godt med parkene. Anonymkode: fe36b...d40 Lilleputthammer er for små barn, 1-5 år ca. Hunderfossen har også litt for de minste, men mye mer for større barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå