Gå til innhold

Overvære andre sin vielse

Fremhevede innlegg

Gjest Brud2005
Skrevet

Mange gode argumenter og tips her.. :roll:

Selv har jeg lyst å se en vielse i kirken vår før min egen, min kjære er helt enig.

Personlig har jeg ingen problemer med at noen fremmede er i vår vielse, det er vel bare hyggelig at noen tar seg tid. KGjenter er velkommen, selvfølgelig. (Ser hvertfall deg, TeddyToria :) )

Jeg gleder meg hvertfall til å se andres vielse, og få idèer og bli inspirert. Det er på en måte en del av min planlegging.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kunne aldri falt meg inn å gå inn for å sjekke ut et annet bryllup, fordi man er så nysgjerrig på hva som skal hende på sin egen dag. Syns det blir totalt patetisk. Et bryllup er for nære og kjente, og greit nok at det kan være kirkegjengangere er der, men at kommende bruder skal gå i kirken for å sjekke blir for dumt for meg.

Enig!

Gjest Gjest
Skrevet
Veeel, en gammel venninne av meg ville gå i begravelser til folk hun ikke kjente for å øve seg til hun måtte på "ordentlig".

For meg er det helt greit at "ukjente" kommer og ser på, men kanskje jeg ville blitt redd for at det var en forsmådd eks av brudgommen? ;) Uansett, kanskje greit å sjekke om det er ok på forhånd, evt. hilse på paret når man forlater kirken og forteller årsaken til at man er der/skryter litt av de osv., så går det sikkert helt greit :)

Har jo ikke vært logget inn i det hele tatt jeg den kvelden

Skrevet
Mange gode argumenter og tips her.. :roll:

Selv har jeg lyst å se en vielse i kirken vår før min egen, min kjære er helt enig.

Personlig har jeg ingen problemer med at noen fremmede er i vår vielse, det er vel bare hyggelig at noen tar seg tid. KGjenter er velkommen, selvfølgelig. (Ser hvertfall deg, TeddyToria :) )

Jeg gleder meg hvertfall til å se andres vielse, og få idèer og bli inspirert. Det er på en måte en del av min planlegging.

Vi sees ja, både 25. juni og 20. august kan jeg tenke...i kirken vår! :hjerter:

Kanskje vi kunne finne en vielse sammen før vi selv skal i ilden? :wink:

Skrevet

Jeg har vært og kikket på noen av KG-jentene som har giftet seg, men har alltid gitt beskjed først. :) Synes det er kjempekoselig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...