AnonymBruker Skrevet 1. juli 2019 #1 Skrevet 1. juli 2019 Hallo Jeg skal ha mensen om 8 dager. Håper selvsagt ikke den kommer. Merker jeg har usedvanlig mye "knitring" i livmoren de siste 2,3 dagene. Livmorsområdet virker litt stramt, og det stikker litt her og der, og jeg kjenner ikke etter engang. Har en del andre symptomer også, men det har jeg vanligvis hatt før mensen kommer. Kan denne knitringen bety noe? Har noen erfart lignende? Kan du huske eventuelle festesmerter, følelse der nede i magen eller noe som helst i tiden før ikm? Anonymkode: e550c...fe4
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2019 #2 Skrevet 2. juli 2019 Jeg har hatt menssmerter fra rundt 7-8 dpo og til rundt ei uke etter forventet mens i to av tre svangerskap. Det kan ha vært tilfeldig også, men var slik at jeg la merke til det og trodde syklusen var helt ute å kjøre slik at mensen kom tidlig. Den ene av disse graviditetene endte med en tidlig spontanabort. I den siste graviditeten, som ser ut til å vare, kjente jeg ingenting. Den oppdaget jeg ved at jeg småblødde, men mensen kom ikke ordentlig. Anonymkode: c1e0d...98a
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2019 #3 Skrevet 2. juli 2019 Lenge siden du tok celleprøve? Anonymkode: 9eb1f...08c
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2019 #4 Skrevet 2. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Lenge siden du tok celleprøve? Anonymkode: 9eb1f...08c Nope, to år siden.. Alt var fint 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har hatt menssmerter fra rundt 7-8 dpo og til rundt ei uke etter forventet mens i to av tre svangerskap. Det kan ha vært tilfeldig også, men var slik at jeg la merke til det og trodde syklusen var helt ute å kjøre slik at mensen kom tidlig. Den ene av disse graviditetene endte med en tidlig spontanabort. I den siste graviditeten, som ser ut til å vare, kjente jeg ingenting. Den oppdaget jeg ved at jeg småblødde, men mensen kom ikke ordentlig. Anonymkode: c1e0d...98a Interessant å lese at svangerskapene er så forskjellig. Hadde svake menssmerter i mitt første svangerskap, og diverse andre symptomer, og nå så går jeg og venter på at det samme skal skje igjen.. Tror ikke egentlig det er så tilfeldig, det skjer jo mye i livmoren etter egget har festet seg Anonymkode: e550c...fe4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå