Cleopatra. Skrevet 2. juli 2019 #41 Skrevet 2. juli 2019 8 timer siden, SupaWoman skrev: Man får ikke forsikret katter som er over ti år, så det ville vært liten vits at det var påbudt. Så lenge man forsikrer katten før det så; jeg har livslang forsikring på min.
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2019 #42 Skrevet 2. juli 2019 Hvis katten ikke får smerter etter gipsen er av, kun halting, hadde jeg latt katten halte. En operasjon er ikke risikofri og katten vil da ha smerter enda lengre enn ved gips.En katt har null forståelse for slike ting og vil plages med smerter lengre enn strengt tatt nødvendig. Jeg har forsikring på mine dyr, men ville aldri latt et dyr lide pga jeg ville dyret skulle leve lengre. Dette gjelder så klart hvis kompliserte operasjoner og lang rehabelitering. Mine dyr er dyr, og "tenker" som dyr. Jeg vil aldri ilegge de mennesketanker. Nå har jeg vært heldig og kun avvlivet grunnet alder, men håper å tror jeg tar valg utifra dyrets beste, ikke egoistiske valg. Anonymkode: e4cad...d7d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå