Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis jeg går et årstudium, og trives kan jeg gå andre året bachelor videre da? Eller må jeg starte på nytt med tre år? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, Gullelefant skrev:

Hvis jeg går et årstudium, og trives kan jeg gå andre året bachelor videre da? Eller må jeg starte på nytt med tre år? 

Du kan i mange tilfeller søke deg inn på andre året. Kontakt studieveileder eller sjekk sidene for årsstudiet så ser du det sikkert der.

Anonymkode: fe815...5a0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du kan i mange tilfeller søke deg inn på andre året. Kontakt studieveileder eller sjekk sidene for årsstudiet så ser du det sikkert der.

Skjønt, da må du jo ta en bachelor som er det samme som årsstudiet. Eksempelvis årstudium i sosiologi, her kan du i mange tilfeller søke deg inn på andre året i bachelor i sosiologi.

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønt, da må du jo ta en bachelor som er det samme som årsstudiet. Eksempelvis årstudium i sosiologi, her kan du i mange tilfeller søke deg inn på andre året i bachelor i sosiologi.

Morsomt. For er sosiologi jeg har søkt årstudium i. Men vil ikke binde meg tre personer, vil se om jeg trives og interesserer meg for fagene. Hørt om det går i Vestfold? 

Skrevet

Jeg fant ut av det på nettsider, godt gjemt. Og det gikk. Takk for svar 😁 

AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, Gullelefant skrev:

Morsomt. For er sosiologi jeg har søkt årstudium i. Men vil ikke binde meg tre personer, vil se om jeg trives og interesserer meg for fagene. Hørt om det går i Vestfold? 

Du binder deg ikke til noe om du søker bacheloren, du kan jo si du ønsker å avslutte bacheloren og få godkjent første året som årsstudium. Dette kan være greiest om det er vanskelig å komme inn på bachelor og du ikke får plass etter årsenheten.

Anonymkode: eb760...2f8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...