Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Han flyttet hjem og har fri fra jobb denne uken også. Skal begynne og jobbe for et annet firma neste uke. 

Han har alltid vært den som svarer på meldinger! Alltid!!! Jeg sendte han melding i dag ca halv 11 og ikke hørt et pip! Enda ikke fått et svar, det ligner ikke han i det hele tatt. 

Sendte bare en melding nå ca 21.30 og lurte på om alt gikk bra med han! Ikke noe svar.( alt er vanlige iMessage, de står som levert!)

Har ikke hørt et ord siden fredag, men jeg at ikke sendt noe til han før i dag.

Sjekket WhatsApp, der sto det sist aktiv i går..

Jeg begynner og bli bekymret! Dumt av meg og tenke det værste? At han har havnet på sykehus eller noe? Er jo ingen der som sier i fra til meg, om det har skjedd noe

Anonymkode: ea9f8...6cc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ser du om det står noe om noen ulykker i strekningen han kjørte?

Kan han ha mistet telefonen?

Vet du om han kjenner noen der han skulle?

Anonymkode: f558a...dfc

AnonymBruker
Skrevet

Ring da vel

Anonymkode: d775b...d75

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ser du om det står noe om noen ulykker i strekningen han kjørte?

Kan han ha mistet telefonen?

Vet du om han kjenner noen der han skulle?

Han er i utlandet, så jeg tror ikke jeg klarer og finne avis ting som er relevante.

Han har familien sin der, men de kjenner ikke meg( og snakker ikke norsk eller engelsk)

mulig han har mistet tlf.

Eller lagt igjen norske tlf hjemme og er borte( veldig lite sannsynlig)

ts

AnonymBruker
Skrevet

Ring da vel

Anonymkode: d775b...d75

Han tar den ikke

ts

enten  ignorerer han meg! Eller mista tlf, eller så må det nesten ha skjedd noe😳

AnonymBruker
Skrevet

Han har kanskje slått av mobildata eller er på et sted med dårlig dekning/wifi? Hvis han har familie eller nære venner i Norge går det jo an å høre med de hvis det blir for styrete å ringe til familien i utlandet.

Anonymkode: 2e35f...41d

AnonymBruker
Skrevet

Han har kanskje slått av mobildata eller er på et sted med dårlig dekning/wifi? Hvis han har familie eller nære venner i Norge går det jo an å høre med de hvis det blir for styrete å ringe til familien i utlandet.

Anonymkode: 2e35f...41d

Men hvis han har slått av mobildata vil vel ikke imessagene stå som levert?

Han har ingen i Norge. Bare broren hans skal bo i Norge, men han snakker ikke norsk. Eller engelsk

ts

AnonymBruker
Skrevet

Han er nok bare opptatt med andre ting og tar kontakt når han får tid og mulighet.

Anonymkode: cabae...7e7

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Han er nok bare opptatt med andre ting og tar kontakt når han får tid og mulighet.

Anonymkode: cabae...7e7

Skulle gjerne trodd deg, men han svarer alltid!! Og da mener jeg alltid! Det kan ta tid, men jeg vet 100% at jeg får svar innen for noen timer.

ts

AnonymBruker
Skrevet

Kan hende han har dårlig dekning. Venninna mi slet noe voldsomt med å få dekning i Tyskland. Snakket ikke med henne på en uke. Siden han ikke har sjekket Internett så er det veldig mulig.

Hvor lenge skal han være der? Hvilket land er det snakk om? (Eller vet du om det er varmebølge eller flom eller lignende der)

AnonymBruker
Skrevet

Er det en du er på dealern med? For da tror jeg dessverre bare han ikke er så interessert i deg.

Anonymkode: c7d22...287

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan hende han har dårlig dekning. Venninna mi slet noe voldsomt med å få dekning i Tyskland. Snakket ikke med henne på en uke. Siden han ikke har sjekket Internett så er det veldig mulig.

Hvor lenge skal han være der? Hvilket land er det snakk om? (Eller vet du om det er varmebølge eller flom eller lignende der)

Ja kan være dekning, men da syntes jeg det er rart imessagene står levert på? 

Så vidt jeg vet skulle han være i Latvia nå, men mulig han har dratt et annet sted! Det vet jeg ikke, sist jeg snakket med han sa han at han skulle være der ut denne uka...

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det en du er på dealern med? For da tror jeg dessverre bare han ikke er så interessert i deg.

Anonymkode: c7d22...287

Nei, og han har svart hver gang før! Ringte meg sist onsdag også... Det er også han som sa han vil ringe for å høre hvordan det går osv.. vi er bare venner!! Så er bare bekymret for han..

Ts

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja kan være dekning, men da syntes jeg det er rart imessagene står levert på? 

Så vidt jeg vet skulle han være i Latvia nå, men mulig han har dratt et annet sted! Det vet jeg ikke, sist jeg snakket med han sa han at han skulle være der ut denne uka...

Nei, og han har svart hver gang før! Ringte meg sist onsdag også... Det er også han som sa han vil ringe for å høre hvordan det går osv.. vi er bare venner!! Så er bare bekymret for han..

Ts

Står levert når jeg sender til bestemor også, men det er fordi hun har et nettbrett som ligger hjemme og tar imot.

har også hendt meg når jeg er på Vestlandet at jeg får inn meldinger, men ikke kan sende ut grunnet dårlig dekning (da kommer det et rødt utropstegn ved siden av meldingen).

Jeg ville prøvd å holde meg rolig ut uka. Forstår at du blir bekymret, men det kan være problemer med dekning. Er broren på Facebook så kan du bruke Google translate for å etterlyse han hvis du enda ikke får svar.

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Står levert når jeg sender til bestemor også, men det er fordi hun har et nettbrett som ligger hjemme og tar imot.

har også hendt meg når jeg er på Vestlandet at jeg får inn meldinger, men ikke kan sende ut grunnet dårlig dekning (da kommer det et rødt utropstegn ved siden av meldingen).

Jeg ville prøvd å holde meg rolig ut uka. Forstår at du blir bekymret, men det kan være problemer med dekning. Er broren på Facebook så kan du bruke Google translate for å etterlyse han hvis du enda ikke får svar.

Takk for svar! Tror ikke han har nettbrett( hadde ikke det i Norge i hvertfall).. håper det er som du sier at mobilen klarer å motta men ikke sende pga dekning.. 

Ja har jeg ikke hørt noe før uka er over kan jeg prøve og sende en melding til broren. 

Ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...