Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Typen min spurte om bildet av rumpa mi. Jeg prøvde å ta men klarte ikke  å sende da jeg ble missfornøyd. 

Rumpen min er ikke fin i det hele tatt. Den er flat. Den bøyes ikke da jeg tar bildet. Den blir rett og slett usexy!  

den kan se stor ut mens vi har sex på grunn av doggy stilling og at den bøyes. Men sånn liggende ser den flat ut. 

Jeg føler meg så dårlig og bare gråter fordi jeg føler meg dårlig for å nekte han. Jeg klarte ikke å fortelle han hvor dårlig selvtilitt jeg har når det kommer til rumpa mi..

hva skal jeg gjøre.. får så dårlig følelse 

Anonymkode: 670a9...ee8

AnonymBruker
Skrevet

Det riktige svaret på dette som du kommer til å få av andre er at du ikke trenger å sende et bilde, faktisk er det ofte ikke så lurt da de kan deles med andre og havne hvor som helst. 

Men nå er jeg en sånn type som digger å ta bilde av meg selv, da. Trikset med rumpebilde er å ta det nedenfra, si at du plasserer mobilen på en stol for eksempel (og setter på selvutløser). Så stiller du deg foran og samler beina og dytter rumpa litt ut og overkroppen frem, nesten som du skal til å sette deg på nevnte stol. Alle rumper blir runde i den vinkelen. 

Anonymkode: d838f...a57

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det riktige svaret på dette som du kommer til å få av andre er at du ikke trenger å sende et bilde, faktisk er det ofte ikke så lurt da de kan deles med andre og havne hvor som helst. 

Men nå er jeg en sånn type som digger å ta bilde av meg selv, da. Trikset med rumpebilde er å ta det nedenfra, si at du plasserer mobilen på en stol for eksempel (og setter på selvutløser). Så stiller du deg foran og samler beina og dytter rumpa litt ut og overkroppen frem, nesten som du skal til å sette deg på nevnte stol. Alle rumper blir runde i den vinkelen. 

😂 takk for tipset❤️ er noe lignende svar jeg trnegte

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Typen min spurte om bildet av rumpa mi. Jeg prøvde å ta men klarte ikke  å sende da jeg ble missfornøyd. 

Rumpen min er ikke fin i det hele tatt. Den er flat. Den bøyes ikke da jeg tar bildet. Den blir rett og slett usexy!  

den kan se stor ut mens vi har sex på grunn av doggy stilling og at den bøyes. Men sånn liggende ser den flat ut. 

Jeg føler meg så dårlig og bare gråter fordi jeg føler meg dårlig for å nekte han. Jeg klarte ikke å fortelle han hvor dårlig selvtilitt jeg har når det kommer til rumpa mi..

hva skal jeg gjøre.. får så dårlig følelse 

Hvorfor skal du sende bilde...han får jo se rompa di når dere er sammen, holder i massevis. Og så lurer folk på hvorfor nakenbilder blir spredt på nett...sukk

Anonymkode: 22a3f...159

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Husk at han digger rumpa di!!

Anonymkode: 1e25b...8e9

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skal du sende bilde...han får jo se rompa di når dere er sammen, holder i massevis. Og så lurer folk på hvorfor nakenbilder blir spredt på nett...sukk

Anonymkode: 22a3f...159

Nei, det holder ikke nødvendigvis. Fint å ha bilder også.

AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Smarte damer er herlige! 👍

Anonymkode: 0d9f2...118

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han spurte nok om bildE av rumpa di. «Bildet» indikerer at det finnes et (evt ett) bilde av rumpa di, og at det var dette bestemte bildeT han ville ha.

Kan han ikke få et da?

Anonymkode: 03eec...3b6

Gjest Warrior
Skrevet

Husk at selv om DU ikke liker rumpa de så elsker typen din den. Det er en grunn til at han vil ha bilde av den. Synes du skal sende jeg. Han ser den jo live? 

Er du ikke fornøyd med rumpa de så trener du den. Virker som at typen din er glad i den i hvert fall. Trur du har en sexy rumpe jeg, men alle ser alltid noe en ikke er fornøyd med på seg selv. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...