AnonymBruker Skrevet 1. juli 2019 #1 Skrevet 1. juli 2019 Har en brunost og jeg har nettopp funnet ut at kjøleskapet har levd sitt eget liv de siste dagene og skiftende temperatur... Åpna den nå og litt oljevann kom ut. Betyr dette at den er blitt dårlig? Anonymkode: 31c57...7d5
applestories Skrevet 3. juli 2019 #4 Skrevet 3. juli 2019 Om den dårlig finner du fort ut når du smaker på den. I noen butikker står den i romtemperatur, så om det har vært litt varmt et par dager gjør ikke det noe.
Magalu Skrevet 3. juli 2019 #5 Skrevet 3. juli 2019 Det er ikke farlig. Hvis det er VELDIG mye så er det kanskje ikke så godt å spise, men hvis det er bare noen småe «hull», «bobler» eller «rundinger» (kall det hva du vil), så synes jeg ihvertfall at det går helt greit. Ville ikke ha spist brunosten hvis «oljen» eller «sirupen» er skikkelig mørk eller skikkelig lys. Men det har skjedd bare noen få ganger med meg at jeg har opplevd det. Det er ikke noe farlig, bare at det smaker litt rart av det.
Perelandra Skrevet 3. juli 2019 #6 Skrevet 3. juli 2019 Tråden er ryddet for latterliggjøring. Perelandra, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå