Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvor gammel var folk her inne når de ble gravid første gang? Hva er standar alderen for å bli gravid nå egentlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 26år, og dette er vårt første barn. (blir 27 i september)

24+4

Skrevet

jeg var 19 når jeg ble gravid og 20 da jeg fikk min lille jente :)

Skrevet

Jeg ,fødde min datter i januari, då var jeg 24 år og fyllet 25 år i september.

Skrevet

Med førstemann var jeg fylt 21, nå venter jeg nr. 2 i februar og rekker akkurat (kanskje) å bli 27år.

Klem fra Zafir

Gjest Lottemor
Skrevet

Jeg var 20 da min lille solstråle kom til verden..... å jeg husker den dagen som om det skulle vært i gå...selv om det nermer seg 2 år siden.... :sjokk:

Har ikke baby lenger men en liten jente,som vet hva hun vil og gjør allt for å få det.....

Huff... for en bestemmt ung dame hun er,men så søt og god også,kunne ha spist henne :rodme:

Gjest Anonymous
Skrevet

Er 18 år nå, men rekker og fylle 19 før Nurket mitt kommer.. Er den første som kommer nå, men neppe den siste.. :wink:

Litle og Nurket

Skrevet

Kommer KANSKJE til få min første før jeg fyller 35. (Er en av de i Oslo-området som sørger for at statisikken blant førstegangsf. nærmer seg 30 +...)

Leo

Skrevet

Jeg var 21 år når vi fikk vår første, med andre mann er jeg 24 år. :D

Cobra 17+6

Skrevet

Er idag 22 og har et barn på 1 1/2.

Det er nok vanskelig å sette en "standardalder" for når folk får barn. Før var det vanlig å få barn relativt tidlig. Idag velger mange å vente til fordel for utdanning og noen år i arbeidslivet. Mens andre prioriterer barn først- som også er fullt mulig! Og alt er normalt :D

Skrevet

Hvis du mener gjennomsnitts-alder for førstegangsfødende, så har jeg lest at den er 28,6 år for tiden.

Det vil si at jeg er helt gjennomsnittelig, eller rettere sagt jeg bommer med et par måneder..... Jeg er ihvertfall nesten 29 når mitt første barn kommer til verden. Men skulle vi virkelig ha planlagt og lagt alt "til rette" før det eventuelt kom et barn, så hadde jeg nok passert 30 år og vel så det. Men min lille "romfarer" valgte å lande hos oss allerede i år!!!! Og super-lykkelig er jeg for det!!!!!!

Skrevet

Jeg er 18, fyller 19 to måneder før termin. Dette er vårt første barn (men ikke det siste)

Skrevet

Skulle egentlig blitt mamma som 22 åring, men mistet lille spiren.

Nå er jeg gravid igjen, men rekker å fylle 23 før nurket kommer til verden i januar. ;)

Kos fra Lille Håp (19+0) og

Skrevet

Jeg var nettopp fyllt 20 år da jeg fikk min første. Nå er jeg 28 og prøver hardt på å bli gravid med nr. 2.

Maggie!

Gjest Polyanna ikke innl.
Skrevet

Tror snittet i Norge for FØRSTEGANGSfødende er 28,noe, i Oslo er det 29,noe, i Nord-Trøndelag er de yngst, der er det 26,noe, tror jeg det var.

Selv er jeg 30, og førstegangsfødende ganske straks.

Skrevet

Jeg var 22 når jeg fikk junior. :smile:

Skrevet

Jeg var 19 da jeg fikk førstemann, 22 da andremann kom, og rekker å bli 26 før den tredje,- og siste kommer... :)

Skrevet

Jeg var 20,5 da jeg fikk min datter. Nå er jeg 23,5 og håper på å snart bli gravid igjen.

Gjest gladidagog
Skrevet

Jeg er 31 og venter min første.Har termin en uke før eg fyller 32, så eg håper eg rekker å bli mamma før bursdagen!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...