485 Skrevet 1. juli 2019 #1 Skrevet 1. juli 2019 skrev en mld på messenger til en som jeg etterpå blokkerte, vet ikke om han leste mld før jeg gjorde det, har den siste mld kommet frem til denne personen slik at den kunne leses?
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2019 #2 Skrevet 1. juli 2019 Dersom du kunne skrive så kom den vel frem. Jeg er blokkert av min kjære eks og da kan jeg ikke skrive i feltet liksom... Anonymkode: 23206...a69
Teyla Skrevet 1. juli 2019 #3 Skrevet 1. juli 2019 Du lurer på om han kan få lest meldingen du sendte før du blokkerte? Ja. Jeg har fått en slik (hissig?) uberettiget melding fra noen, som så blokkerte meg. Jeg kan fortsatt se hva den skrev, men får ikke svare.
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2019 #4 Skrevet 2. juli 2019 5 timer siden, 485 skrev: skrev en mld på messenger til en som jeg etterpå blokkerte, vet ikke om han leste mld før jeg gjorde det, har den siste mld kommet frem til denne personen slik at den kunne leses? Ja vedkommende vil kunne få lest mld som du har sendt , så lenge du ikke har blokkert personen fra selveste face. Anonymkode: 97ef0...860
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå