Kvinne1982 Skrevet 1. juli 2019 #1 Skrevet 1. juli 2019 (endret) Er så utrolig forvirret om dagen. Til onsdag er det 14 dager siden jeg satt inn et perfekt lite egg som klinikken sa. Fikk testdata 3. Juli som er nå til onsdag. Så svak som jeg er greide jeg ikke å vente til da og begynte å teste meg på onsdagen som var. Jeg var forberedet på at den kunne bli falsk positiv pga medisine, men testen kom ut som negativ. På torsdagen tok jeg ny og kunne antyde 2 streker når man la den i rett belysning 🤪 på fredagen var den enda mer tydelig. Lørdag morgen litt mer utydelig en kvelden før, men på lørdag ettermiddag den tydeligste jeg har sett til nå. Ikke sånn at den er super tydelig, men ser den, selv på lang avstand. Søndag morgen var den mindre tydelig og på ettermiddagen mer tydelig igjen. På kvelden nesten helt negativ. Idag morgen var den også omtrent negativ, men når jeg tok i ettermiddag igjen, så var den en god del tydeligere igjen. Var helt sikker på at jeg hadde vært kjemisk gravid, men blir helt forvirra når testen går frem og til bake på denne måten. Rart at den ikke viser mest positiv med morgenrutinen, men på ettermiddagen. Holder seriøst på å bli gal av dette. Skulle aldri testet før testdatoen😝 noen som har noen tanker om hva dette kan være eller opplevd noe lignende ? Vil sette utrolig pris om dere vil dele de❤️ Endret 1. juli 2019 av Kvinne1982
Deseo Skrevet 1. juli 2019 #2 Skrevet 1. juli 2019 Med så mange ustabile tester anbefaler jeg deg på det sterkeste å vente til testdagen 😊 da vil du iallefall så et endelig svar 🙈 Ønsker deg virkelig Lykke til ❤
Kvinne1982 Skrevet 1. juli 2019 Forfatter #3 Skrevet 1. juli 2019 Vet ikke om jeg blir noe klokere av svaret jeg får til onsdag . Ihvertfall ikke hvis den er positiv🤔 kanskje best å ta en blodprøve, så man slipper dette hodekjøret som disse testene har gitt meg nå.
Deseo Skrevet 1. juli 2019 #4 Skrevet 1. juli 2019 Hehe nei det skjønner jeg godt! Veldig merkelig det du har opplevd! Forhåpentligvis har legene et godt svar på det. 😊 Krysser fingrene for at svaret er positivt og det vil da absolutt være det beste endelig svaret ❤
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2019 #5 Skrevet 1. juli 2019 Ja, ville tatt blodprøve Og forsøkt å ikke teste hver dag, selv om jeg forstår godt at du gjør det. Jeg ble gravid vha. IVF, og gjorde akkurat som deg, testet ut eggløsningssprøyten, og så fortsatte jeg å teste hver dag. Og det jeg lærte, var at det ikke var noe lurt. Jeg opplevde flere ganger at streken ble svakere igjen. Jeg tenker det skyldes nok at de har ulik mengde fargestoff i seg, samt at konsentrasjonen på urinen vår varierer litt fra gang til gang. Og testene er nok ment til å påvise graviditet, ikke å måle stigning i HCG. Jeg hadde forresten også sterkere streker på ettermiddagen (for ja, jeg testet flere ganger om dagen ). Mitt råd til deg må være å prøve å legge fra deg testene nå, og fokusere på den siste du tok, som sier at du er gravid akkurat nå På min klinikk tok man blodprøve på testdagen. Én blodprøve sier ikke nødvendigvis så mye mer enn en test, men mine verdier var høye og jeg ble beroliget likevel. Og graviditeten gikk bra til tross for at testene gikk opp og ned, så de skapte altså mye mer stress enn de var til nytte. Masse lykke til!! Anonymkode: cbf51...df5 1
Kvinne1982 Skrevet 1. juli 2019 Forfatter #6 Skrevet 1. juli 2019 Takk for det❤️ Vil absolutt vært den beste gaven jeg kunne fått 😍
Kvinne1982 Skrevet 1. juli 2019 Forfatter #8 Skrevet 1. juli 2019 Så godt å høre at du ble gravid og at den gikk bra❤️ Tror du har helt rett i at det beste er å slutte med testene, for fører ikke med seg noe bra. Blir mer en besettelse når testene blir så utydelige også. Off men er ikke lett 😱
Kvinne1982 Skrevet 1. juli 2019 Forfatter #9 Skrevet 1. juli 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: bilder? Anonymkode: 1d669...af5 Den øverste er fra i lørdag, den nederste fra i ettermiddag. Kastet resten idag siden jeg ble frustrert over negativ testen på morgen idag
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2019 #10 Skrevet 1. juli 2019 De ser positive ut 😃 Anonymkode: 52f20...158
Kvinne1982 Skrevet 1. juli 2019 Forfatter #11 Skrevet 1. juli 2019 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: De ser positive ut 😃 Anonymkode: 52f20...158 Ja , men er ikke blitt noe sterkere strek på 2 dager 🤔
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå