AnonymBruker Skrevet 1. juli 2019 #1 Skrevet 1. juli 2019 Jeg skal i begravelse i morgen, og er litt i tvil om hva jeg skal ha på meg. Jeg har en mørk blå buksedress, veldig «tekkelig» og pen, som jeg er veldig komfortabel i. Bruker sorte sandaler og sort liten jakke til. Er det ok i begravelse nå sommertid? Jeg står avdøde nær, og kommer til å holde tale under minnestunden senere, så det er viktig for meg å være «riktig» kledd. Anonymkode: 7ae34...6e0
Arabella Skrevet 1. juli 2019 #3 Skrevet 1. juli 2019 2 minutter siden, Mapacho skrev: Ja, men kanskje ikke sandaler ? Idk I hvert fall ikke av den helt åpne typen med bare noen smale remmer. 3
Mapacho Skrevet 1. juli 2019 #4 Skrevet 1. juli 2019 25 minutter siden, Arabella skrev: I hvert fall ikke av den helt åpne typen med bare noen smale remmer. Det hørtes passende ut . Buksedress er forresten veldig fint synes jeg, og med rette tilbehøret veldig grei til hvilken som helst anledning egentlig ! Kondolerer forresten, håper dere får en fin dag.
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2019 #5 Skrevet 1. juli 2019 Nei, det er ikke åpne stroppesandaler, mer en type jeg kunne brukt på jobb. Brede remmer og kratig hæl. Nå høres de grusomme ut, men de er langt fra hot heels, ganske konservative. Takk dere!! Anonymkode: 7ae34...6e0
Arabella Skrevet 1. juli 2019 #6 Skrevet 1. juli 2019 (endret) 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, det er ikke åpne stroppesandaler, mer en type jeg kunne brukt på jobb. Brede remmer og kratig hæl. Nå høres de grusomme ut, men de er langt fra hot heels, ganske konservative. Takk dere!! Anonymkode: 7ae34...6e0 Det høres bra. Og du, hvis du pleier å lakke tåneglene, ta på en diskret farge i akkurat denne anledningen, gjerne også på fingerneglene. Endret 1. juli 2019 av Arabella
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå