Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

kjæresten min endret sivilstatusen sin til at han er i et forhold med meg på facebook, men når jeg godtok det så står det på begge profilene, men det dukker ikke opp på tidslinja.. lurer på hvorfor, og om det er noe jeg kan stille på uten at forholdet påenmåte blir lagt ut dobbelt opp?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du skal prøve deg i en annen tråd 😊 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 1.7.2019 den 16.50, freakyfrida skrev:

kjæresten min endret sivilstatusen sin til at han er i et forhold med meg på facebook, men når jeg godtok det så står det på begge profilene, men det dukker ikke opp på tidslinja.. lurer på hvorfor, og om det er noe jeg kan stille på uten at forholdet påenmåte blir lagt ut dobbelt opp?

Haha, nå måtte jeg inn å sjekke profilen til min eks, og jammen har han ikke nettopp fått seg en ny kjæreste han kan lure trill rundt. Vedder på at det er samme fyren. 

Neida, det finnes sikkert flere. Men min eks gjorde det samme. Når man endrer sivilstatus kan man huke av for å ikke vise i tidslinje. Dette gjorde han for at han ville ta hensyn til alle eksene sine som han enda hadde kontakt med. 

Anonymkode: 06461...d3b

AnonymBruker
Skrevet

Har du forandret til dato dere var i forhold? Ellers havner det nederst på profilen deres siden det kun står 2019. Å ingen spesiell dato. Blar du nedover på profilen din så vil du nok finne det. 

Anonymkode: ab19d...245

Skrevet

Hvis dere ble sammen for tre måneder siden, og dere har satt det som dato, så ligger det tre måneder bak på profilen din. Hvis du vil at folk skal se det, så må dere endre til dagens dato :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...