Gjest Anonymous Skrevet 4. mai 2005 #1 Skrevet 4. mai 2005 Det er nå bare 4 uker igjen til vi skal gifte oss og jeg har ennå ikke klart å finne noen passende morgengave til samboeren min. Ikke har jeg for mange pengene å bruke på dette heller. Mannen har alt. Ikke er han interesert i fotball, ikke fisker han, smykker bruker han ikke, klokke har han. Jeg har vridd skallen min, men kommer ikke på noe.. Derfor retter jeg et stort HJELP til dere!!!!!
majan Skrevet 4. mai 2005 #2 Skrevet 4. mai 2005 jeg skal kjøpe fallskjermhopp jeg, ja det koster en del, men det er det han drømmer om
Trampe Skrevet 5. mai 2005 #4 Skrevet 5. mai 2005 Noen tar bilder av seg selv hos fotograf og gir. Fin gave det - deg er han ihvertfall interessert i Jeg skal lage et scrap-book-album fra tida vår sammen, men det kan ta tid, så det er kanskje uaktuelt for deg. Du kan også lage små klippekort med 50 kyss hvor som helst eller 10 oppvasker eller noe sånt. Søtt det - og så er det gratis!
Gjest Gjesta Skrevet 5. mai 2005 #5 Skrevet 5. mai 2005 Eller dere kan droppe hele greia. Det gjorde vi
Cathie Skrevet 5. mai 2005 #6 Skrevet 5. mai 2005 Jeg ga mannen min ratt og pedaler til playstation og et abbonement på pondus... Det fallt veldig i smak.. Men han er lit barnslig av seg også da
wix Skrevet 5. mai 2005 #7 Skrevet 5. mai 2005 Jeg skal sannsynligvis gi en fin whisky fra det året han er født. Skal bestille og kjøpe i Sverige.
Gjest gjest1 Skrevet 5. mai 2005 #8 Skrevet 5. mai 2005 Eller dere kan droppe hele greia. Det gjorde vi Det skal vi gjere også! Ganske lurt, syns vi!
Tinema Skrevet 5. mai 2005 #9 Skrevet 5. mai 2005 Jeg ga mannen min ratt og pedaler til playstation og et abbonement på pondus... Det fallt veldig i smak.. Men han er lit barnslig av seg også da pondus abbonement var ingen dum ide som en ekstra gave. Den skal jeg huske når det blir vår tur...
Gjest Anonymous Skrevet 5. mai 2005 #10 Skrevet 5. mai 2005 Jeg tror jeg skal gi min kommende mann et lommeur i morgengave. Dette blir et minne for livet. Jeg tror jeg skal kjøpe et i stål, de er ikke så dyre som de i sølv og mye lettere å holde pene. Vurdere også å gravere noe på det. Noen som har forslag til inngravering?
Gjest Gjesta Skrevet 5. mai 2005 #11 Skrevet 5. mai 2005 Vurdere også å gravere noe på det. Noen som har forslag til inngravering? Hvis dere skal ha noe spesielt i ringene så kan du vel ta opp noe av det? Eller et sitat som betyr mye for dere? Fex fra sangen deres? Bryllupsdatoen? Skal du holde tale kan du velge en liten setning fra den som han vil huske igjen...?
Tinema Skrevet 5. mai 2005 #12 Skrevet 5. mai 2005 Jeg tror jeg skal gi min kommende mann et lommeur i morgengave. Dette blir et minne for livet. Det fikk min tilkommende til bursdagen sist, for jeg hadde så lyst til at han skulle bruke det i bryllupet, noe han kommer til å gjøre. Tenkte nemlig også på å gi det til ham i morgengave. Han ble i hvertfall veldig glad for det
Jandia Skrevet 5. mai 2005 #13 Skrevet 5. mai 2005 Du kan jo evnt kikke her: http://www.anis.no/arkivkort/608.asp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå