AnonymBruker Skrevet 1. juli 2019 #1 Skrevet 1. juli 2019 Opplevde nylig dette. Og synes det var helt fair. Da vet jeg i det minste at det ikke noe galt med personligheten min. Det ville vært verre å svelge. Anonymkode: e409b...d28
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2019 #2 Skrevet 1. juli 2019 Herregud så ærlig bør du virkelig ikke være! Det der er direkte slemt å kan ødelegge selvbildet til mannen helt! Anonymkode: 15375...29f 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2019 #3 Skrevet 1. juli 2019 Jeg har blitt avvist en gang. Ja, så klart det er greit å forklare hvor. Han var keen på en annen. Det var kun det. Han sa jeg er sexy og deilig, men han var forelsket i en annen. Anonymkode: d3f16...1e8
kalaush Skrevet 1. juli 2019 #4 Skrevet 1. juli 2019 (endret) Jeg har avvist en dame i mitt liv og jeg får forsatt vondt langt inn i hjertet mitt når jeg tenker på det. Og det verste av alt, jeg avviste henne pga utseende. Satan, jeg er et dårlig menneske!!!! Endret 1. juli 2019 av kalaush 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2019 #5 Skrevet 1. juli 2019 Jeg har også måttet avvise endel damer opp gjennom årene. Jeg gjør det imidlertid alltid på en hensynsfull måte, og ikke så barbarisk som i videoen. Likevel gjør det meg vondt hver gang. Anonymkode: 62459...3cc
Måneskinn Skrevet 2. juli 2019 #6 Skrevet 2. juli 2019 Avvisning er vondt - uansett hvilken vei det går. Men føler alltid at ærlighet varer lengst, så lenge man sier det på en så ok måte som mulig. Selv har jeg blitt avvist ganske stygt noen ganger, og det setter sine spor... selv prøver jeg å ta det så skånsomt som mulig, slev om man vet at det gjør vondt. 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2019 #7 Skrevet 2. juli 2019 Greier meg helt utmerket uten noen dyp begrunnelse. Det er bare å komme seg videre så raskt som mulig. Livet er ikke en såpeopera. Anonymkode: c0ba3...da1 2
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2019 #8 Skrevet 2. juli 2019 22 timer siden, kalaush skrev: Jeg har avvist en dame i mitt liv og jeg får forsatt vondt langt inn i hjertet mitt når jeg tenker på det. Og det verste av alt, jeg avviste henne pga utseende. Satan, jeg er et dårlig menneske!!!! Hva var galt med utseendet hennes? Anonymkode: b7d53...9ef
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2019 #9 Skrevet 2. juli 2019 Forklaringer blir som regel bare kleine og ikke særlig informative. Som regel skjønner ikke folk hvorfor de vil ut, og det de sier blir bare som babling fra noens dagbok. Anonymkode: 0fd52...efd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå