Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Dette er bare pissprat fra ende til annen! 

Den enkleste måten å komme gjennom sikkerhetskontrollen er å kjøpe en fullpris med SAS. Den er full refunderbar i ettertid hvis ubrukt. (Mulig også full flex med DY(?)). 

Anonymkode: ecf89...4e9

Eh, hva? Blander du nå muligens flybillett og boardingkort?

Det er for øvrig ikke alle som har råd til å legge ut for en fullprisbillett på en sånn siste-liten-flyvning, de kan fort være dyre.

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Det begynner til og med å bli noen år siden jeg var i en innsjekkingsskranke på en flyplass i Norge. 😄

Anonymkode: 1f15e...67f

Det virket som det tryggeste tipset til TS.

Skrevet

Be vennene dine om å sende din billett på mail til deg. 

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, exictence said:

Be vennene dine om å sende din billett på mail til deg. 

Ja, det kan nok hende, når man snakker om å "hente ut billetter på flyplassen". Får meg til å tenke på da man fikk papirbilletter pr post. 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det kan nok hende, når man snakker om å "hente ut billetter på flyplassen". Får meg til å tenke på da man fikk papirbilletter pr post. 

Ja, man kan printe ut "dokumentene" som fungerer som billettene. Vi pleier å ta disse med, så er det en strekkode man scanner under billettmaskinen (du kan få hjelp av personale om man ikke har gjort det før), eller man kan skrive inn sin reservasjonskode som står på dokumentene.

AnonymBruker
Skrevet
På 1.7.2019 den 15.14, AnonymBruker skrev:

Får ikke de skrevet ut alle våre fire billetter samtidig eller kan de velge å bare skrive ut tre av de, slik at jeg kan bruke samme ref.nummer til å skrive ut den siste

Anonymkode: f794d...b2a

Hvis alle billettene er bestilt samlet skrives alle ut med samme referansenummer.  Underveis får man spørsmål om hvor mange som skal sjekkes inn og de velger da tre. Du sjekker inn/ skriver ut din egen billett :) 

Anonymkode: 68ce8...6bc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...