Gå til innhold

Pass på ungene deres i butikkene!!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

for meg er det de ansatte i butikken som ødelegger, alltid så jævla sure. Sånn er livet, barn er barn.

Anonymkode: 4bd79...5bf

• Liker 21
AnonymBruker
Skrevet

Informer oss gjerne om hvilken eller hvilke butikk dette gjelder. Jeg, barnas besteforeldre, onkler, tanter, og mine venner slutter gjerne å bidra økonomisk til at slike butikker går rundt. Skjønner at det er vondt å ha oss som kunder så det skal du slippe. Lykke til med videre omsetning 🙂

Anonymkode: 059f9...926

• Liker 20
AnonymBruker
Skrevet

Hva med å si noe sjøl, selvom det strengt tatt ikke er din jobb. Jeg jobber selv i butikk, og da jeg ikke hadde barn, taklet jeg ikke trassanfall og høye lyder. Men så lenge foreldrene har kontroll og ikke lar dem skitne til/ødelegge ting, så tenker jeg at de må jo få lov å gjøre det de skal uten at jeg skal forsure hverdagen deres.. 

En gang var det noen unger på rundt 10 år som uten tilsyn løp igjennom butikken. Rimelig irriterende! Etter 3 ganger var det en som presterte å gjemme seg bak noen av bordene. Da smalt det. 

"Hei! Dette er en butikk, og ikke en lekeplass! Nå går dere ut og leker, det er kjempefint vær!" 

Ungene gikk ut. 

Ekke verre enn å bare si at man skal ikke løpe, herje eller skrike inne.om foreldrene blir furt pga det, er ikke ditt problem. 

Anonymkode: 087bb...566

• Liker 20
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

for meg er det de ansatte i butikken som ødelegger, alltid så jævla sure. Sånn er livet, barn er barn.

Det kan du si, men foreldre bør også være foreldre ;). En del med barn har tydelig ikke fått med seg hva det innebærer..

• Liker 29
AnonymBruker
Skrevet

Seriøst, sparkesykkel inne? Hadde ikke mine fått lov til! Og jeg er vanligvis den som er best til å sette grenser.... 

Anonymkode: d6104...f24

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Seriøst, sparkesykkel inne? Hadde ikke mine fått lov til! Og jeg er vanligvis den som er best til å sette grenser.... 

Mente vanligvis IKKE 

• Liker 1
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg jobber i butikk, overhode ikke med varer for barn i den, og jeg rett og slett hater skoleferier og lørdager når det er ekstra mange unger i butikkene. Hoiing,  skriking og trassing er dagligdags. I tillegg peller mange på ALT, inkludert prøvedukker. Enkelte løper gjennom butikken, gjemmer seg i klærne og skitner dem til, river ned ting. Akkurat nå kom det en i 110 på sparkesykkel. Svært få får tilsnakk, selv om de definitivt er store nok. Foreldre, skjerp dere!!! Ungene ødelegger og gjør det utrivelig i butikken min. Heller ikke så jævlig kult når prøvedukker til mange dukker blir revet ned og knuser/Får skader!

Jeg er tre tenåringer selv, så jeg vet NØYAKTIG hvordan det er å ha barn. Og vet at det utmerket går an å både snakke til dem og reise hjem dersom de ikke oppførte seg.

Anonymkode: d1f77...0cd

Det er nokk ikke foreldrene sin feil at barna trasser (ikke alltid) og de prøver nokk og gi barna sine tilsnakk når de gjør ting som ikke er greit!

Jobber mann i butikk så må mann også tåle og se og møte på alle type mennesker om det er ett stort problem for deg så er nokk ikke og jobbe i butikk den riktige jobben for deg! 

Barn i 1,2,3,4 års alder trasser og sånn er det med saken uansett om du eller andre foreldre liker det eller ei!

Jeg har selv barn og når barna mine trasser så er det verken min ellet min mann sin skyld!

Det er normalt at barn trasser.

Skal vi ikke reise og kjøpe mat mener du? Siden vi har barn som trasser?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker said:

Barn oppfører seg slik de blir oppdratt til å oppføre seg.

Anonymkode: 39f99...09c

• Liker 32
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Seriøst, mener du at unger skal få herje og bråke som de vil bare fordi du kanskje skal handle der? MYE triveligere for alle uten bråk og støy. 

Definitivt ikke. Men jeg synes TS sitt innlegg oser av bitterhet og overdreven svartmaling. Er enig i at foreldre bør snakke til barna sine (om de er gamle nok til å forstå noe som helst).

Men jeg står på mitt. Jeg vil heller handle der vi er velkomne som en familie, selv om det kun er varer for voksne der.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Barn oppfører seg slik de blir oppdratt til å oppføre seg.

Har du barn? Selv om mann lærer barnet sitt om opodragelse så er det like stor sannsynelighet for at barne 1 gang i livet vil trasse!

Anonymkode: c2702...9fe

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Malikaangel skrev:

Det er nokk ikke foreldrene sin feil at barna trasser (ikke alltid) og de prøver nokk og gi barna sine tilsnakk når de gjør ting som ikke er greit!

Jobber mann i butikk så må mann også tåle og se og møte på alle type mennesker om det er ett stort problem for deg så er nokk ikke og jobbe i butikk den riktige jobben for deg! 

Barn i 1,2,3,4 års alder trasser og sånn er det med saken uansett om du eller andre foreldre liker det eller ei!

Jeg har selv barn og når barna mine trasser så er det verken min ellet min mann sin skyld!

Det er normalt at barn trasser.

Skal vi ikke reise og kjøpe mat mener du? Siden vi har barn som trasser?

Tror alle vet at det er forskjell på en liten unge på 2 år og en som har begynt på skolen f eks. 

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Har du barn? Selv om mann lærer barnet sitt om opodragelse så er det like stor sannsynelighet for at barne 1 gang i livet vil trasse!

Anonymkode: c2702...9fe

Tråden handler om de som ikke sier ifra og stopper dem når ungene gjør noe galt.

• Liker 24
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Definitivt ikke. Men jeg synes TS sitt innlegg oser av bitterhet og overdreven svartmaling. Er enig i at foreldre bør snakke til barna sine (om de er gamle nok til å forstå noe som helst).

Men jeg står på mitt. Jeg vil heller handle der vi er velkomne som en familie, selv om det kun er varer for voksne der.

Det spørs hvor mange steder dere er velkomne da, om barna deres oppfører seg sånn som TS beskriver.

Anonymkode: da789...165

• Liker 44

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...