AnonymBruker Skrevet 1. juli 2019 #1 Skrevet 1. juli 2019 Hei! Er det flere som har lest «Slutever» av Karley Sciortino? Viss ikke - anbefales på det sterkeste! I boken skriver hun blant annet om denne offermentaliteten som ofte er forbundet med jenter og sex. At hvis en jente drikker seg full og har samtykkende sex med en gutt, men ikke syns sexen var bra eller angrer seg neste dag så antar man omtrent at dette var en fæl/traumatiserende opplevelse for jenta. For gutten var det bare kjipt sex. Generaliserende, men med mye sannhet. Ønsker gjerne å høre fra flere som har lest boken! Anonymkode: 31be3...4e1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2019 #2 Skrevet 1. juli 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hei! Er det flere som har lest «Slutever» av Karley Sciortino? Viss ikke - anbefales på det sterkeste! I boken skriver hun blant annet om denne offermentaliteten som ofte er forbundet med jenter og sex. At hvis en jente drikker seg full og har samtykkende sex med en gutt, men ikke syns sexen var bra eller angrer seg neste dag så antar man omtrent at dette var en fæl/traumatiserende opplevelse for jenta. For gutten var det bare kjipt sex. Generaliserende, men med mye sannhet. Ønsker gjerne å høre fra flere som har lest boken! Anonymkode: 31be3...4e1 For ikke å snakke om at det helt sikkert var noe i drinken, og så ruller ballen videre og ender opp i seksuelt overgrep, med sterk anmodning om at hun ikke bare bør, men skal anmelde det til politiet. Og det selv om TS sier at det var samtykkende, dog angrende.. Anonymkode: 79b84...272 1
prinsessa2282 Skrevet 2. juli 2019 #3 Skrevet 2. juli 2019 Jeg har også lest boken! Fantastisk bok som tar opp mange gode og viktige tema rundt kvinner og sex. 1
Jalp Skrevet 2. juli 2019 #4 Skrevet 2. juli 2019 Jeg har ikke lest boken. Men holdningene til kjønn og sex er godt kjent og innarbeidet i vår kultur. Det må da være fryktelig ydmykende for kvinner at de nesten aldri er ansett som verdige til å inneha et ansvar for egne handlinger... Er virkelig kvinner bare naive mehe som ikke har egen seksualitet, har evne og vilje til å ta egne valg og stå til ansvar for dem etterpå? Hadde jeg vær kvinne og gjort til ynkelig offer i enhver sammenheng hadde jeg vært rasende... 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2019 #5 Skrevet 2. juli 2019 Min erfaring er at kvinner flest, som menn, ser på det som dårlig sex og forsøker drikke mindre neste gang de har ONS. Anonymkode: 02b0a...4da 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå