Lykkeligskilt Skrevet 1. juli 2019 #1 Skrevet 1. juli 2019 Vi er kjempe heldige og får en dag i parken i sommer. (En voksen og tre barn) ønsker tips og råd for å få dagen mest mulig vellykket. Ungene vil så klart få med seg mest mulig, men jeg vet parken er stor og lurer på hvor realistisk det er? Får litt hjelp så har annledning dele oss i to når interessene spriker 🙂
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2019 #2 Skrevet 1. juli 2019 Det er urealistisk å få med seg alt. Ulempen er også det at kardemommeby og kapteinsabeltann oppvisninger foregår stort sett på samme tiden. Jeg anbefaler deg å laste ned dyreparken appen, plotte inn datoen for besøket og se hva som er på tapetet den dagen. Uansett, det blir sikkert en fantastisk dag. Anonymkode: a9bb8...d82 2
Lykkeligskilt Skrevet 1. juli 2019 Forfatter #3 Skrevet 1. juli 2019 Tusen takk 🙂 det skal jeg gjøre med det samme! er det noen attraksjoner som er bedre enn andre? Er det mulig møte skuespillerne utenom showet også? Tenker da om de går litt rundt i gatene.. hva med mat og drikke? Regner med vi tar med oss litt, men hvordan er serveringsstedene?
stan Skrevet 1. juli 2019 #4 Skrevet 1. juli 2019 Vi var nettopp to dager i parken, selv det er egentlig ikke nok. Men det er en fin park, så sats på å få med dere noe. Personlig var Hakkebakkeskogen og Kardemommeby det beste i tillegg til dyrene. 7-åringen fikk med seg alt med kaptein Sabeltann og tenåringen sprang mellom de ulike dyrepresentasjonene. Etter å ha vært i Sommarland, Tusenfryd og Dyreparken i løpet av en uke så står Dyreparken igjen som den beste. Den mangler bare en litt skummel berg-og-dalbane, som Loopen på Tusenfryd. 1
VoodooChild Skrevet 1. juli 2019 #5 Skrevet 1. juli 2019 Planlegging! Finn kart over parken og oversikt over forestillinger etc. Snakk med barna om hvilke dyr som er mest interessant å se på. Så legger du opp en rute. 1
Lykkeligskilt Skrevet 1. juli 2019 Forfatter #6 Skrevet 1. juli 2019 44 minutter siden, stan skrev: Vi var nettopp to dager i parken, selv det er egentlig ikke nok. Men det er en fin park, så sats på å få med dere noe. Personlig var Hakkebakkeskogen og Kardemommeby det beste i tillegg til dyrene. 7-åringen fikk med seg alt med kaptein Sabeltann og tenåringen sprang mellom de ulike dyrepresentasjonene. Etter å ha vært i Sommarland, Tusenfryd og Dyreparken i løpet av en uke så står Dyreparken igjen som den beste. Den mangler bare en litt skummel berg-og-dalbane, som Loopen på Tusenfryd. Vi var i tusen fryd i fjor, kaster ikke bort penger på den parken en gang til. For all del, en del flotte attraksjoner. Men imponerte nadda 🤯 ikke fikk vi bruke ledsager beviset, små barn fikk sitte aleine på de minste karusellene, mine ble avvist ... dårlig matservering og altfor trangt .. 1
Lykkeligskilt Skrevet 1. juli 2019 Forfatter #7 Skrevet 1. juli 2019 Ser på appen at man må betale for enkelte attraksjoner, er det for å komme på bestemt avgang eller betaler man uansett? vet vi ikke får med oss alt, men håper på å få med oss mye likevel 🙂 hadde jeg hatt penger så hadde jeg nok investert i overnatting i parken samt flere dager samme hengende!
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2019 #8 Skrevet 1. juli 2019 Jeg vil anbefale løvematingen. Det var veldig spennende for ungene😁 ellers er appen lur ja. Å rekke over alt er nok urealistisk. Særlig hvis man skal bare være der en dag og ikke to. Anonymkode: c0108...8eb 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2019 #9 Skrevet 1. juli 2019 Omvisning i Nordisk Villmark er gøy Anonymkode: 60304...566 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2019 #10 Skrevet 1. juli 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er urealistisk å få med seg alt. Ulempen er også det at kardemommeby og kapteinsabeltann oppvisninger foregår stort sett på samme tiden. Jeg anbefaler deg å laste ned dyreparken appen, plotte inn datoen for besøket og se hva som er på tapetet den dagen. Uansett, det blir sikkert en fantastisk dag. Anonymkode: a9bb8...d82 Det er synd når man bare er der én dag, ja. Men jeg syne egentlig det er litt lurt allikevel. Ellers hadde det kanskje vært enda flere på de enkelte oppvisningene. Nå fordeler det seg greit, fordi noen velger å se Kardemommeby-showet, og noen velger kaptein sabeltann. Anonymkode: 9211f...7fa
Diamant20 Skrevet 1. juli 2019 #11 Skrevet 1. juli 2019 57 minutter siden, AnonymBruker skrev: Omvisning i Nordisk Villmark er gøy Anonymkode: 60304...566 Enig
Lykkeligskilt Skrevet 1. juli 2019 Forfatter #12 Skrevet 1. juli 2019 Er veldig takknemlig for å få en dag i parken, fult klar over at vi ikke får alt med oss ... men ønsker derfor forberede meg mest mulig i forkant 🙂 reiser vi ned på lykke og fromme er jeg redd vi angrer på alt vi ikke prioriterte underveis .. mer litt usikker på noen få ting til, men begynner få det meste noenlunde på plass 🙈 hvordan ser utleie vognene ut, er de verdt prisen? Eller er det like greit ta med en paraply trille.. bilder som tas på div attraksjoner, man kan få de utprintet mot betaling? Eller må man laste de ned.. regner med man kan betale med kort/ vips de fleste steder? og åpningstidene er 10- 19.00 for de som ikke bor i parken?
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2019 #13 Skrevet 1. juli 2019 Vi er i dyreparken hvert år, bor i Abra Havn og er i dyreparken tre dager for å få med oss alt. Men anbefaler Hakkebakkeskogen, det går annå forhåndsbestille, men det er bare halvparten av plassene for hvert tidspunkt, vi sto bare i kø og kom med med en gang. Kaptein sabeltann showene er også stas for mine barn, de er på flere tider hver dag i ferien. Anbefaler også å kjøre med den sorte dame, men lurt å stå i kø rett etter at en avgang har kjørt så du kommer med. På den andre siden av parken er det dyra, og feks løvene og tigrene er moro å se når de har presentasjon. Det gjelder også i nordisk villmark, ellers er det ikke så lett å se dem. Anbefaler som andre her å laste ned appen til dyreparken, der kan du se hvor du er i parken til enhver tid. Uansett blir det er super dag, jeg elsker dyreparken 😊 Anonymkode: 9b88d...561 1
Diamant20 Skrevet 1. juli 2019 #14 Skrevet 1. juli 2019 Tømmerenna pleier å være populær, den er rett ved inngangen så den kan tas i begynnelsen eller på slutten. Bildene blir printet ut mot betaling ja, med mindre de har endret noe fra i fjor.
stan Skrevet 1. juli 2019 #15 Skrevet 1. juli 2019 2 timer siden, Lykkeligskilt skrev: Ser på appen at man må betale for enkelte attraksjoner, er det for å komme på bestemt avgang eller betaler man uansett? vet vi ikke får med oss alt, men håper på å få med oss mye likevel 🙂 hadde jeg hatt penger så hadde jeg nok investert i overnatting i parken samt flere dager samme hengende! Du betaler for å være sikker på å få plass. Vi kom tidlig og gikk direkte til Hakkebakkeskogen som var øverst på ønskelista vår. Vi betalte ikke ekstra for noe. I tillegg skjer det også ting som ikke står på appen. Vi fikk med oss en flott liten forestilling i Kardemommeby kl 12 som ikke stod oppført.
Kjetil E Skrevet 1. juli 2019 #16 Skrevet 1. juli 2019 4 timer siden, Lykkeligskilt skrev: Vi er kjempe heldige og får en dag i parken i sommer. (En voksen og tre barn) ønsker tips og råd for å få dagen mest mulig vellykket. Ungene vil så klart få med seg mest mulig, men jeg vet parken er stor og lurer på hvor realistisk det er? Får litt hjelp så har annledning dele oss i to når interessene spriker 🙂 Hvis dere vil se rovdyrene i nordisk villmark. Bør dere være der når det er foring av dyrene. For de har så store innhegninger at de ofte er på steder der publikum ikke kan se dem. Men de bruker alltid å komme når det er tid for foring. 1
Lykkeligskilt Skrevet 1. juli 2019 Forfatter #17 Skrevet 1. juli 2019 Tusen takk alle som har svart, begynner få et noenlunde program på plass. Så får vi sette oss ned noen dager før og avtale hvor vi deler oss og hvor vi henger sammen alle ❤️ 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2019 #18 Skrevet 1. juli 2019 Jeg og mannen er fra Kristiansand, og er vant til å være mye i Dyreparken fra tid til annen. Mange som kommer utenbys fra føler utfra mitt inntrykk på at det er viktig for opplevelsen at man bestiller alle ekstrating og overnatter i/nær parken. Parken er veldig stor, og det blir bare en dårlig opplevelse i høysesong om man skal få med seg absolutt alt (som jo er umulig). Vi bestiller aldri ekstrating, og har med det meste av mat som niste. I den parken har iallefall aldri jeg følt på at man mangler masse opplevelser om man ikke kjøper noe utover selve billetten. Men selvsagt, har man mange dager så ser jeg jo ønsket om å putte inn et par ekstra ting. Kommer faktisk ikke på noe man «må», jeg synes alt der er flott og verdt tiden. Eneste er å tenke på alder og muligens hva man kan droppe. Store barn MÅ jo ikke på barnas bondegård om man har begrenset med tid. Anonymkode: 8ecb9...b33 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2019 #19 Skrevet 1. juli 2019 Hakkebakkeskogen er favoritt her. Så den sorte dame og bob banen. Anonymkode: 3a8ce...faa
Lykkeligskilt Skrevet 1. juli 2019 Forfatter #20 Skrevet 1. juli 2019 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg og mannen er fra Kristiansand, og er vant til å være mye i Dyreparken fra tid til annen. Mange som kommer utenbys fra føler utfra mitt inntrykk på at det er viktig for opplevelsen at man bestiller alle ekstrating og overnatter i/nær parken. Parken er veldig stor, og det blir bare en dårlig opplevelse i høysesong om man skal få med seg absolutt alt (som jo er umulig). Vi bestiller aldri ekstrating, og har med det meste av mat som niste. I den parken har iallefall aldri jeg følt på at man mangler masse opplevelser om man ikke kjøper noe utover selve billetten. Men selvsagt, har man mange dager så ser jeg jo ønsket om å putte inn et par ekstra ting. Kommer faktisk ikke på noe man «må», jeg synes alt der er flott og verdt tiden. Eneste er å tenke på alder og muligens hva man kan droppe. Store barn MÅ jo ikke på barnas bondegård om man har begrenset med tid. Anonymkode: 8ecb9...b33 Har dette i mente, er noe forskjell i alder på eldste og de to minste. Har med en ekstra voksen på eldste, planen er at vi kan dele oss underveis. Tømmerrenna håper jeg vi får tatt sammen, noen dyr vil vi sikkert også se sammen. Mens hakkebakke toget gjerne blir for kjedelig for eldste ... noe må jeg ta som det kommer, men veldig greit legge en omtrentlig plan før vi drar. Så har jeg noenlunde overblikk og klarer gi alle en best mulig dag 🙂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå