Gå til innhold

Hvis du måtte velge en av disse: milliardær med micro-penis og måne eller en kjekk ung mann med heftig gjeld og blakk?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

.

Anonymkode: 07702...f36

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Som partner i minst 2 år

Anonymkode: 07702...f36

AnonymBruker
Skrevet

Bruke en del av pengene på hårkur og penis forlengelse. Så er alt i orden 

Anonymkode: 926e1...ba7

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Tror det hadde blitt han med mikropenis og måne. Hvis han er lav i tilegg vil det trekke mer opp enn pengene. 

Anonymkode: 9f8fd...3d9

Skrevet

Og så er det slik at 99% av mennene er et sted imellom der. Så det valget trenger jeg aldri å ta. Uansett er det følelser og hvordan han er som person som teller mye mer enn de tingene du drar frem. 

Dette er ikke en problemstilling jeg eller de fleste andre  kommer til å måtte håndtere  

• Liker 9
Gjest Krampus
Skrevet

Hvem har best humor? Hvem er snillest? Har noen av de barn? Hva slags kvinnesyn har de? Trenger mere info. 

Skrevet

Er dere seriøse nå? har jo mine egne penger, så lenge han ikke snylter på meg så hadde det lett blitt nr. 2

• Liker 3
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

😂😂😂😂😂😂😂

• Liker 2
Skrevet

Eg hadde vald han rike. 

AnonymBruker
Skrevet

Som om utseende har særlig å si? Alle forfaller jo, man kan bli syk, ulykker kan skje. For ca alle har ekte kjemi mest å si. Hadde elska kona om hun ble forvandlet til en potet, gikk på nav og hadde 100 mill i gjeld liksom.

Virker som du er ute etter "HAHA JEG VISSTE DET ALLE KVINNER ER GOLDDIGGERS!!!!"...

Mer realistisk greie (men som er spurt 100 ganger før):

1. En du liker/elsker/har kjemi med og fattig

2. En du ikke kommer overens med, men rik

De aller fleste, uansett kjønn - velger jo kjærlighet (det er jo det største behovet og ønsket til mennesker)

Anonymkode: 9b53a...d1f

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Det er hverken penger eller utseende som avgjør hvem man blir forelsket i. Dessverre 😂😂.

Anonymkode: 8457b...fba

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Tar den unge. Gjelden hans er ikke mitt problem, og da finner jeg på ting med venner om han er blakk.

Anonymkode: 437ab...b16

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eller rett og slett barbere hodet. Skallede menn kan da være flotte! 

• Liker 5
Skrevet

TS, ville valgt han jeg trivdes best sammen med. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde definitivt valgt han uten gjeld, uansett utseende og alder. Unge menn med mye gjeld har psykiske problemer, og er han veldig pen i tillegg, er sjansen stor for at han er en innbilsk faen. 

Den rike, skalla har sannsynligvis evne til hard jobbing, kan prioritere og vet nok litt om alternative måter å tilfredsstille en kvinne på. 

Anonymkode: 44fa9...0f3

• Liker 7
Skrevet

Den jeg hadde fått best kjemi med

• Liker 3
Skrevet

Milliardæren 😂 men kommer aldri til å havne i et slikt "dilemma" uansett. Hadde sikkert vært annerledes om jeg visste personlighetene deres også. 

AnonymBruker
Skrevet

Milliardæren. Penisstørrelse har ikke allverdens å si. Og måne får de fleste menn, milliardærer så vel som fattige. personligheten har mye å si. En som er blakk og har mye gjeld gjør åpenbart  dårlige avgjørelser for seg selv, så tenker at om han fikk penger i hendene så hadde han sikkert sølt dem vekk fort likevel. Den slags problemer orker jeg ikke. 

Anonymkode: 1fc30...2cd

• Liker 3
Skrevet

Jeg vet om ei dame som står i et slikt dilemma.  Det er ganske lenge siden hun har sett milliardæren sin. Og den vakre kjekke besøker hun kanskje ett par ganger i året. Hun har egentlig råd til å ta han med hjem men ønsker ikke det. Svaret hennes er ,nei takk, ingen av dem, men bare nesten.

AnonymBruker
Skrevet

Ville valgt han rike og skilt meg når jeg fikk med halve formuen, så valgt han kjekke med gjeld.

Anonymkode: 98f50...d29

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...