Gjest seroxata Skrevet 4. mai 2005 #1 Skrevet 4. mai 2005 HAHAH! herregud så godt jeg lo i kveld! satte på tv'en, og plutselig.... :o Masse fugler!!! tror jeg tør påstå at det er den kuleste reklame på lenge! Men så har jeg total gakkedilla....
philippa starck Skrevet 4. mai 2005 #3 Skrevet 4. mai 2005 Hva med den siste Telenor-reklamen? "Har de laget BOK av Ringenes Herre også nå da!"
Tusenfryd Skrevet 4. mai 2005 #4 Skrevet 4. mai 2005 Jeg får vondt i svelgesystemt når jeg ser den pittelille fugleungen svelge en diger mentos *au*
Sniglå Skrevet 4. mai 2005 #5 Skrevet 4. mai 2005 Hva med den siste Telenor-reklamen? "Har de laget BOK av Ringenes Herre også nå da!" Ja da holdt jeg på å knekke sammen!!!
Morea Skrevet 4. mai 2005 #6 Skrevet 4. mai 2005 Den Mentos-reklamen er super! Det firmaet der har jo tidligere hatt de mest grusomme reklamene.
Gjest Gjesta Skrevet 4. mai 2005 #7 Skrevet 4. mai 2005 Hva med den siste Telenor-reklamen? "Har de laget BOK av Ringenes Herre også nå da!"
Gjest Anonymous Skrevet 4. mai 2005 #8 Skrevet 4. mai 2005 Hva med den siste Telenor-reklamen? "Har de laget BOK av Ringenes Herre også nå da!" Den er god!
Gjest seroxata Skrevet 4. mai 2005 #9 Skrevet 4. mai 2005 Haha, jeg sitter foran tv'en så ofte jeg kan, for å snappe den opp:D men forøvrig var den genial den mentosreklamen med alle sauene også! HAHA!
Gjest Gjesta Skrevet 5. mai 2005 #10 Skrevet 5. mai 2005 Undulaten min er særdeles glad i den nye Mentos reklamen "Har de laget BOK av Ringenes Herre også nå da!" Og jeg synes den er konge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå