AnonymBruker Skrevet 30. juni 2019 #1 Skrevet 30. juni 2019 Fins det et eller annet chatteforum noe sted hvor man kan prate med andre som har det tungt? Det burde finnes noe sånt, hver gang jeg går i kjelleren savner jeg noe sånt, noen å prate med, bare dele tanker med, som kan være en støtte. Vet seff om kirkens nødhjelp og andre krisenummer man kan ringe, men jeg har ikke tenkt å ta livet av meg. Ønsker bare å prate med vanlige folk. Anonymkode: 2f92c...07d
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2019 #2 Skrevet 30. juni 2019 Mental helse har chat (si det med ord) men du finner mange som sliter psykisk på doktor online også. Det også er Egmont, som KG. Det er forum, men du kan finne folk der. Anonymkode: 75100...9d9
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2019 #3 Skrevet 1. juli 2019 Savner i grunn også det. På doktor online og sidetmedord, får man liksom lest alt man ikke vil. Det kan ofte gjøre vondt verre å lese om alt. Så jeg savner også noen å prate med i mer positiv retning. Og noen man kan dele erfaringer med. Anonymkode: 4546c...e58
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2019 #4 Skrevet 1. juli 2019 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Savner i grunn også det. På doktor online og sidetmedord, får man liksom lest alt man ikke vil. Det kan ofte gjøre vondt verre å lese om alt. Så jeg savner også noen å prate med i mer positiv retning. Og noen man kan dele erfaringer med. Anonymkode: 4546c...e58 Alt man ikke vil? Hva mener du? Anonymkode: 0934f...469
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå