AnonymBruker Skrevet 30. juni 2019 #1 Skrevet 30. juni 2019 Er det noen som har vært i Kongeparken som vil dele erfaringer? Vurderer å reise dit alene med tre barn, men har ikke vært der selv på 15 år. Da jeg var der, var det omtrent folketomt midt på sommeren, men hvordan er ståa der nå? Er det mye folk og mas, lange køer og kamp om grillplassene? Da vil jeg i så fall prøve å få med meg en voksen til. Anonymkode: fce98...03d
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2019 #2 Skrevet 30. juni 2019 Jobbet der i mange sesonger, sommer og vinter. Mitt beste tips er å dra på regnværsdager. Da er det veldig få i parken, god oppfølgning fra de ansatte ved forskjellige "magiske øyeblikk" som kan være alt fra gratis inngang senere i sesongen til gratis popkorn. Få folk i parken, det meste er åpent og stemningen er mye bedre enn på solværsdager. Syns jeg da. Det er vel bare bob-banen som er stengt ved regn fremdeles. Midt i fellesferien er det som regel stappfullt med folk. Køene blir lange, men går relativt effektivt. Ca 15-20 min kø på det værste på de treigeste attraksjonene. En gang var det så mange folk at jeg fikk lunch kl 17:15, hadde jobbet siden kl 0945 og parken stengte 1800. Ikke så mye kamp om grillplassene såvidt jeg vet, men dere må ta med kull og slikt selv. Hvor gamle er ungene? Min erfaring er at de på 12 år+ klarer seg veldig bra, mens de yngre klarer seg fint med eldre søsken. Anonymkode: 2a03e...4bd 2
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2019 #3 Skrevet 14. juli 2019 Fordi jeg vet at man fort havner innpå her om man googler erfaringer+kongeparken, tenkte jeg å oppdatere om erfaringen vår fra parken. Vi dro nå i juli, og folkemessig var det ikke så verst! En ganske rolig og fredelig park, plenty av ledige sittebenker overalt, rolige omgivelser og langt i fra noen trengsel selv om parken var godt besøkt! Rolige plasser for å amme og ta seg en brødskive fantes overalt. Lett å finne toaletter og stellerom. En liten park, unnagjort på en dag. Kort vei fra ene enden til den andre. Bob-banen hadde lang kø. Vi sto i 15 min. På de andre attraksjonene sto vi aldri mer enn fem minutter i kø. Og dette var på en dag med sol! Anonymkode: fce98...03d 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2019 #4 Skrevet 14. juli 2019 Takk for oppdatering 😊 Anonymkode: 35494...b81
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2019 #5 Skrevet 14. juli 2019 Kongeparken er en veldig grei park,lite kø og godt med plass. Veldig greit med den lille vannparken med fontener ungene kunne kjøle seg ned på i varmen. Anonymkode: 1986f...c06
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #6 Skrevet 18. juli 2019 Meg igjen. Jeg hadde hørt et sted at attraksjonene der ofte var ute av drift. Den dagen vi var i juli, var både vannparken for de minste ute av drift, samt luftballongene, båtkarusellen, rutsjebanen med røde båter OG høydeskrekk - klatreparken du må betale ekstra 100 kr for å få tilgang til. Dette ble ikke refundert. Det trakk ned. Anonymkode: fce98...03d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå