Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg skal dra til Oslo om en mnd og har funnet en liste over butikker jeg skal innom. De fleste er merke butikker som Luis Vuitton, Gucci og flere, men jeg vil jo seff helst kjøpe noe, men det er jo veldig dyrt, så jeg har tenkt, det er jo egentlig bare posen jeg vil ha, som pynt på rommet mitt. Så jeg lurte på, går det evt ann og gå i kassa og spørre om å kjøpe en pose, eller er det veldig teit?👌🏻

Anonymkode: 957de...b15

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er jo bare å spørre, men personlig synes jeg det er litt teit.

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Er du 13 og under, så hadde jeg tenkt det var ok. Eldre enn det, hadde det bare vært kleint.

Anonymkode: 8ab62...040

• Liker 8
Skrevet

Pynte med en papirpose?   Hvorfor kjøper du ikke heller bare et par Kiwiposer til en femmer og taper opp på veggen din på rommet ditt, det ser ca like dumt ut. :rolleyes:

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor pynte med en pose når du ikke har råd til å kjøpe noe? Jeg tipper de sier nei til å gi deg noen pose.

Anonymkode: d8072...2e1

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke de deler ut poser til folk som ikke har kjøpt noe på Luis Vuitton, akkurat. Det var en sak på nettet for en stund tilbake, der det kom frem at mange selger brukte «merkeposer» på Finn. Ville sjekket der. 

Anonymkode: e466c...abe

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Er vel greit for butikken så lenge du betaler for pose, men spørs om de praktiserer det siden produktene deres er dyre..

Anonymkode: 2051c...eb3

Skrevet

De som pynter med slikt på rommet, er vel de som er stolte av kjøpet sitt? 

Hver gang du ser på de vil du sikkert tenke at det er litt kleint. 

Og hvis du har gjester som spør hva du kjøpte der, er det kleint å si; «kjøpte bare posen» 

• Liker 5
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor pynte med en pose når du ikke har råd til å kjøpe noe? Jeg tipper de sier nei til å gi deg noen pose.

Anonymkode: d8072...2e1

Hu skal innbille instafølgerene sine til å tro at hun kjøper vesker til 30 000 kr. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hei! Jeg skal dra til Oslo om en mnd og har funnet en liste over butikker jeg skal innom. De fleste er merke butikker som Luis Vuitton, Gucci og flere, men jeg vil jo seff helst kjøpe noe, men det er jo veldig dyrt, så jeg har tenkt, det er jo egentlig bare posen jeg vil ha, som pynt på rommet mitt. Så jeg lurte på, går det evt ann og gå i kassa og spørre om å kjøpe en pose, eller er det veldig teit?👌🏻

Anonymkode: 957de...b15

Poser kan du kjøpe på finn eller facebook, du trenger ikke dra i butikken fot den typen handel. 

Anonymkode: 8c935...0f7

Skrevet (endret)

Den typen butikker du tenker på, bruker varemerket sitt som statussymbol, noe som sikkert også gjelder posene deres; å ha en innpakning fra en dyr butikk er ment å være noe eksklusivt som beviser at man har råd til å handle der. David-Andersen selger eksempelvis ikke smykkeetuiene sine seperat uten at man samtidig er nødt til å kjøpe selve smykket.

Men har man sans for humor, kan man jo alltids komme inn i butikken med stresskoffert samt hvite hansker - og utgi seg for å være en eksentrisk samler av poser som er på god vei til å få landets største samling av ubrukte plastposer. I så tilfelle begynner man samtalen med å spørre om antall utgitte eksemplarer og hvorvidt produksjonsdetaljene har endret seg siden forrige utgivelse. Et forstørrelsesglass er også obligatorisk, akkurat som enkelte filatelister tar med en UV-lampe for å sjekke papirtypen på frimerkene før de kjøper dem. Hvis man i tillegg forklarer at posen må være i absolutt mint kvalitet uten et eneste fingeravtrykk og at det derfor ville være en gru om man brukte den som plastpose, har man kanskje en viss mulighet til å få kjøpt posen likevel - samlere er nå noe for seg selv ... ;)

Endret av Bix
  • Liker 2
Skrevet

Huff. Jeg tipper TS er veldig ung, å da er det faktisk kult med slike poser på rommet sitt. Min bil interesserte sønn har en Ferrari pose, min datter hadde i mange år en Victoria Secret pose. Gi denne unge frøken litt slæck. Peace and love❤

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, Fjollefyr skrev:

Huff. Jeg tipper TS er veldig ung, å da er det faktisk kult med slike poser på rommet sitt. Min bil interesserte sønn har en Ferrari pose, min datter hadde i mange år en Victoria Secret pose. Gi denne unge frøken litt slæck. Peace and love❤

Tusen takk for det!❤️❤️

• Liker 1
Skrevet
53 minutter siden, JamesCharles skrev:

Tusen takk for det!❤️❤️

Bare koselig, kjør på med du liker. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De fleste vil nok synes det er ganske teit å bare skulle ha en pose fra merkebutikkene, men butikkene har nok garantert vært borti det tidligere og har sikkert laget retningslinjer for hvordan håndtere slike forespørsler. 
Så det er bare å spørre, men det er ikke sikkert alle butikker sier ja. 

Anonymkode: 7ddd0...f6f

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De fleste vil nok synes det er ganske teit å bare skulle ha en pose fra merkebutikkene, men butikkene har nok garantert vært borti det tidligere og har sikkert laget retningslinjer for hvordan håndtere slike forespørsler. 

Jeg er ganske sikker på at man ikke får kjøpt pose hvis man ikke kjøper en vare. 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Oki👌🏻

Skrevet

Ryddet for brukerdebatt og tilsvar. 

Ninab82, mod

Skrevet

patetisk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...